ابراز نگرانی رییس مرکز توسعه سلامت از فعالیت مراکز غیرقانونی در حوزه پوست، مو و زیبایی

رییس مرکزتوسعه سلامت کیش گفت: مکان هایی که خدمات پزشکی "در حوزه پوست، مو و زیبایی" ارائه می کنند باید دارای مجوز از سازمان نظام پزشکی باشند.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر رضانیا رییس مرکز توسعه سلامت کیش با ابراز نگرانی ازمراکز غیر مجاز در حوزه خدمات پوست، مو و زیبایی گفت: بیمارستان ها، درمانگاه های تخصصی و مطب پزشکان مراکزی هستند که مورد تایید وزارت بهداشت و دارای مجوز برای ارائه خدمات پزشکی پوست، مو و زیبایی هستند.

وی با بیان این که در فضاهای مجازی افراد فاقد صلاحیت و مجوز در زمینه ارائه خدمات تزریق ژل، بوتاکس و لیزر درمانی تبلیغات می کنند، فعالیت این نوع مراکز را غیرقانونی خواند و افزود: ارائه خدمات پوست، مو و زیبایی درمکان هایی مانند آرایشگاه ها و مراکز ورزشی غیر قانونی و پر مخاطره است و خطرات و عوارض جبران نا پذیری را به دنبال دارد.

رییس مرکز توسعه سلامت کیش افزود: مکان هایی که خدمات پزشکی "در حوزه پوست، مو و زیبایی"  ارائه می کنند باید دارای مجوز از سازمان نظام پزشکی باشند و هر گونه تبلیغ در فضای مجازی بدون مجوز، غیر قانونی است و ساکنین کیش  در صورت مشاهده این نوع تبلیعات باید از قانونی بودن آن مراکز و حضور پزشک معالجه اطمینان حاصل کنند.

دکتر رضانیا از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، درمانی سریعا" موضوع را به شماره تماس 07644421891 اطلاع و یا به صورت حضوری موضوع را به کارشناسان نظارت بر درمان مرکز توسعه سلامت کیش گزارش دهند.