آماده‌سازی باکیفیت مدارس کیش اولویت اصلی سازمان منطقه آزاد کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اهمیت آموزش دانش آموزان، ایجاد فضاهای آموزشی مناسب و مطلوب را از اولویت های مهم این سازمان عنوان کرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در حاشیه بازدید از روند بهسازی فضاهای آموزشی، با بیان این که تمام مدارس کیش برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده هستند گفت: روند بهسازی و فعالیت های عمرانی عمرانی مدارس با همکاری چند گروه و با استفاده از بهترین تجهیزات متناسب با سطوح سنی و تحصیلی دانش آموزان آماده و انجام شده است.

سرهنگی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد کیش با توجه به حجم کاری بالا در آموزش و پرورش استان نسبت به تجهیز و آماده سازی مدارس اقدام کرده است. 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از احداث یک باب مدرسه توسط یکی از خیرین جزیره خبر داد و گفت: با فعالیت و بهره برداری از این فضای آموزشی در مهر سال جاری به تعداد کلاس های درسی افزوده خواهد شد.

وی با بیان این که زمینه آموزش مدارس در سال تحصیلی همراه با رویکردی خلاقانه در راستای رشد و ارتقاء دانش آموزان خواهد بود به برنامه هایی از جمله استفاده از مشاوران و برگزاری کلاس های ویژه اولیا، برنامه های خلاقانه و نوآورانه ویژه دانش آموزان و برگزاری سلسله آموزش های برخط و مجازی ویژه معلمان با استفاده از اساتید فعال در حوزه سبک تعاملی اشاره کرد و گفت: بر همین اساس یکی از مدارس کیش به عنوان پایلوت برگزاری مدرسه آموزش های تعاملی با هدف گفتگو محور و دانش آموز محوری معرفی شده است.

رحیم سرهنگی بر ایجاد فضای شاد و پرنشاط برای تحصیل و تربیت دانش آموزان تاکید کرد و گفت: در همین راستا ویژه برنامه های متفاوت با سال های گذشته به مناسبت بازگشایی مدارس برگزار خواهد شد.