آغاز نخستین جشنواره سراسری فیلم کوتاه موج با موضوع فیلم های پند آموز

نخستین جشنواره سراسری فیلم موج با هدف گرد آوری آثار هنرمندان در موضوع فیلم های کوتاه پند آموز آغاز بکار کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، نخستین جشنواره سراسری فیلم کوتاه موج با هدف ایجاد پیوندی نو میان ادبیات غنی معاصر و کهن ایران زمین  با هنر سینما  در مضمون  "پند و اندرز" و "پند آموزی" با نگاهی باز و نو به هر آنچه پیرامون این موضوع وجود دارد برگزار می شود.

نخستین دوره این جشنواره در دو بخش اصلی ( مستند و داستانی ) و بخش ویژه ( انیمیشن ) در موضوعات  بازخوانی حکایات و متون کهن و معاصر به صورت منظوم و منثور ایرانی و اسلامی،  نگاه و برداشتی آزاد از متون کهن و معاصر و پرداخت به موضوعات روز جامعه با نگاهی پندآموز برگزار می­ شود.

تمامی فیلمسازان آماتور و حرفه ­ای می­توانند آثار خود را با حداکثر زمان 30 دقیقه به این جشنواره ارسال کنند.

شرکت کنندگان از 25 آبانماه سالجاری تا پایان وقت اداری 15  بهمن امسال فرصت دارند آثار خود را به  نشانی جزیره کیش، ساختمان بساک، معاونت اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه موج ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 07644455380  و  09377925557  تماس بگیرند.

همچنین علاقمندان می توانند برای آگاهی بیشتر جزییات، دریافت فرم شرکت در جشنواره و فراخوان  به وب سایت جشنواره فیلم کوتاه موج به آدرس  art.kish.ir مراجعه کنند.

گفتنی است ماحصل برگزاری این جشنواره ضمن قدردانی و پاسداشت هنرمندان فیلمسازی که در مسیر بازخوانی متون کهن در قاب تصویر سعی نموده اند، تولید و تجمیع آثاریست که سر به آموزه های نیاکان چرخانده اند و هنر خود را آمیخته با مفهوم پندآموزی کرده اند.