آغاز به کار نمایشگاه کتاب کیش همزمان با روز دانش آموز

سومین نمایشگاه بزرگ کتاب کیش از 13 آبان به مدت 10 روز در جزیره برپا می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، داوود رادمند مجری سومین دوره از نمایشگاه بزرگ کتاب کیش و مدیرعامل موسسه فرهنگی الست در تشریح چگونگی برپایی این نمایشگاه گفت: در این رویداد بیش از 10هزار عنوان کتاب و تازه‌های نشر کشور از 300 ناشر در حوزه های کودک و نوجوان، کتب عمومی، کمک آموزشی، دانشگاهی، دیجیتال، تولیدات و دیگر محصولات به بازدید کنندگان عرضه خواهد شد.

وی در خصوص نحوه برگزاری نمایشگاه عنوان کرد: این رویداد پنجشنبه 13 آبان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش آغاز به کار می کند و تا 22 آبان همه روزه از ساعت 16 تا 23 پذیرای علاقمندان می باشد.

رادمند با اشاره به ارائه بن های تخفیف خرید کتاب به علاقمندان در این نمایشگاه اظهار داشت: یکی از ویژگی های این نمایشگاه ارائه تخفیف 55 درصدی به ساکنان کیش برای خرید تا سقف 3 میلون ریال است که می توانند بن کارت های خود را از باجه بانک صادرات مستقر در نمایشگاه دریافت و کتاب خریداری کنند.

مجری سومین نمایشگاه بزرگ کتاب کیش افزود: ساکنان برای خرید کتاب بیش از سقف 3 میلیون ریال نیز می توانند با هر کدملی، از تخفیف 20 درصدی بدون محدودیت سقف بهره مند شوند که امکان خرید کتاب های متنوع را برای دانش آموزان و خانواده‌ها فراهم می کند.

رادمند با اشاره به تسهیل جابجایی ساکنان برای حضور در نمایشگاه با در نظر گرفتن وسایل حمل و نقل رایگان گفت: مینی بوس‌ها در 5 نقطه شهر ازجمله مقابل مسجد خاتم الانبیا(ص)، نوبنیاد میدان بهارستان، نوبنیاد میدان آرین، مقابل بازار پارس خلیج آماده ارائه خدمات به بازدید کنندگان هستند.

بر اساس این گزارش، برگزاری سومین نمایشگاه بزرگ کتاب کیش با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همت سازمان منطقه آزاد کیش، موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و موسسه فرهنگی الست کیش در شش ماه گذشته برنامه ریزی شده است.

نمایشگاه کتاب کیش در سالن شماره 2 مرکز نمایشگاه های بین المللی به وسعت 7 هزار مترمربع برپا می شود.