• ثبت اطلاعات تکمیلی در اپلیکشن شورای سلامت برای آن دسته از افرادی که دارای کارت کیشوندی فعال هستند؛ پیامک دسترسی به اپلیکشن app.telekish.ir به تلفن همراه آنان ارسال شد.

  • همچنین کیشوندان متقاضی بازگشت به جزیره کیش درصورتی که اطلاعات شخصی خود را در سامانه  ۱۰۰۰۰۹۳۴ اشتباه وارد کنند؛ برای تصحیح باید مجددا اطلاعات را ارسال کنند.

 نحوه ارسال اطلاعات شخصی شامل:

ـ کد ملی

ـ نام و نام خانوادگی

ـ تاریخ برگشت به‌عنوان مثال (۹۹/۰۲/۲۱)

ـ مبدا پرواز

ـ تعداد همراهان (۰یا۱)

در ۵ سطر مجزا به سامانه ۱۰۰۰۰۹۳۴ پیامک شود.

  • شماره تلفن‌های ۴۴۴۳۴۰۰۶ 076و۴۴۴۳۴۰۰۷ 076و ۴۴۴۳۴۰۹ 076به‌منظور پاسخگویی و راهنمایی جهت نام‌نویسی بازگشت کیشوندان به جزیره کیش 

  • با نصب اپلیکشن  app.telekish.ir  در گوشی تلفن همراه؛ رمز یک‌بار مصرف به کاربر ارسال می‌شود و با ورود به مرحله بعد درخواست بازگشت کیشوندان به جزیره کیش به‌صورت هوایی و دریایی در نظر گرفته شده است که از این طریق پایش و احراز هویت انجام خواهد شد.

  • کیشوندان پیش از این که نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند می‌توانند در ابتدا تست کرونا انجام دهند که این تست بر مبنای استانداردها، مورد تایید سازمان بهداشت جهانی است.

  • ضمن اینکه این اپلیکشن قابلیت شناسایی کاربران از نظر «کیشوندی، مجوز اقتصادی، خودرو و منزل، بیمه تامین اجتماعی» را دارد؛ صحت‌سنجی اطلاعات دریافتی از کاربران در این اپلیکشن نیز انجام می‌شود و لوکیشن کاربر را نیز در لحظه ثبت می‌کند.

  •  نصب این اپلیکشن با محوریت مدیریت بازگشت کیشوندان؛ تحت وب در تمام سیستم عامل‌ها امکان پذیر است و کاربر به راحتی می تواند آن را در گوشی تلفن همراه خود نصب کند.

  • تا کنون سه نوع پیامک به کسانی که دارای کارت کیشوندی فعال، غیرفعال و یا نسبت به دریافت کارت کیشوندی خود اقدام نکرده بودند طبق اولویت‌بندی به آنان اطلاع‌رسانی شده است.

  • تا نوزدهم فروردین 1896 نفر موفق شدند در سامانه پیامکی 10000934 نام‌نویسی کنند و درخواست بازگشت به جزیره کیش را داشته باشند که این افراد به تفکیک فروردین 83 درصد، اردیبهشت 14 درصد، خرداد و تیر هر کدام 1 درصد درخواست بازگشت به جزیره کیش را داشتند. 



  • پایش متقاضیان بازگشت به جزیره کیش با سه اولویت بندی انجام می شود: اولویت نخست با افرادی است که دارای کارت کیشوندی فعال، مجوز فعالیت اقتصادی، ثبت شرکت، بیمه صندوق رفاه کیش یا دارای خودرو در جزیره کیش باشند که دسترسی ورود به اپلیکشن برای تکمیل اطلاعات آنان فراهم می‌شود و با صحت‌سنجی اطلاعات، ورود متقاضیان بازگشت به جزیره کیش برنامه‌ریزی خواهد شد.

  • اولویت دوم افرادی هستند که یکی از این بخش‌ها را دارند اما دارای کارت کیشوندی نیستند و درنهایت اولویت سوم کیشوندانی هستند که دارای هیچ‌کدام از این بخش‌ها نیستند اما در جزیره کیش خانه مسکونی دارند.


  • بر اساس اطلاعیه شورای سلامت کیش  خطاب به کیشوندان آمده است: چنانچه مواردی، از قبیل نقض قرنطینه افراد بازگشته از سفر، اجاره‌خانه شبانه، اجاره خودرو، اجاره دوچرخه، اجاره موتور شارژی و سایر موارد مشابه در سطح جزیره کیش مشاهده شد، با مراجعه به بخش نظارت همگانی اپلیکشن سلامت کیش به آدرس app.telekish.ir گزارش مورد نظر را ثبت و یا با شماره تلقن 124 تماس بگیرند.


  • اجرای ضوابط قرنطینه به‌صورت سختگیرانه در جزیره کیش انجام خواهد شد و هیچ فردی به جزیره کیش وارد نخواهد شد مگر اینکه ضوابط قرنطینه را رعایت کند.



فرآیند صدور مجوز تهیه بلیط هوایی و دریایی برای پرسنل پروژه های عمرانی و ساختمانی در کیش

Image title


برای دریافت دستورالعمل و تعهدنامه ورود پرسنل پروژه های عمرانی و ساختمانی در کیش؛ 

لینک مورد نظر کلیک کنید

دستور العمل ورود پرسنل.pdf.pdf


تعهد نامه کارفرمایان قرنطینه.pdf.pdf


  • با توجه به اینکه تعداد ۳۵۰۰ نفر کارگر پروژه‌های ساختمانی و عمرانی، قصد بازگشت به جزیره کیش را دارند و باید ضوابط قرنطینه را براساس مصوبات شورای سلامت کیش رعایت کنند، و پرسنلی که با تایید مرکز توسعه سلامت کیش شرایط قرنطینه را نداشته باشند به قرنطینه سازمانی انتقال داده خواهند شد.