عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش؛

معرفی درست ظرفیت های هندورابی به جذب گردشگر بیشتر کمک می کند

احمد صمیمی گفت: اگر ظرفیت های هندورابی به خوبی معرفی شوند این جزیره در جذب گردشگر از کیش سبقت می گیرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، احمد صمیمی که به همراه مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از معاونان و مدیران بخش های مختلف برای بازدید از روند توسعه به جزیره هندروابی سفر کرده بودند در حاشیه بازدید از طرح ها حضور خود در این بازدید را قدردانی از تلاش های مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و اعضای هیات مدیره عنوان کرد.

وی گفت: توسعه هندورابی توسط مدیر عامل منطقه آزاد کیش در ابتدای دولت یازدهم به عنوان نخستین جزیره که پس از انقلاب توسعه پیدا کرده مطرح و هدف گذاری شد تا این جزیره به عنوان جزیره آرامش توسعه یابد.

صمیمی افزود: آنچه که امروز دیدیم با برنامه ها مطابقت داشت و در برخی زمینه ها نیز پیشگام بودیم، به نظر می رسد این حرکت مطلوب است و اگر بتوانیم ظرفیت های هندورابی را خوب معرفی کنیم، این جزیره می تواند از کیش هم جلوتر باشد.

طرح توسعه جزیره هندورابی با رویکرد اکوتوریسم از سال 93 به دنبال تاکید رئیس جمهوری در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته و این سازمان نیز توسعه این جزیره را بر محور حفظ محیط زیست بکر و طبیعت هندورابی در دستور کار قرار داده است.  

جانمایی و طرح فرودگاه اختصاصی جزیره هندورابی متناسب با چشم انداز توسعه این جزیره و بر مبنای طرح جامع صورت گرفته و هدف از ساخت این فرودگاه ایجاد تسهیلات لازم برای آمد و شد گردشگران و سرمایه گذاران به این جزیره است.