با تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش؛

در راستای توسعه گردشگری پایدار بلیت های شرکت هواپیمایی کیش بدون افزایش قیمت با نرخ مصوب عرضه می شود

با هرنوع گرانفروشی و تخلف در نرخ بلیت های هواپیمایی کیش به مقصد جزیره و بالعکس در دفاتر فروش بلیت سراسر کشور برخورد قانونی می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در پی دستور دکتر مونسان از سال گذشته بلیت هواپیما به مقصد جزیره کیش یا بالعکس توسط شرکت هواپیمایی کیش با نرخ مصوب عرضه شده و این روند همچنان ادامه دارد.

توسعه گردشگری با کاهش هزینه های سفر، تامین رفاه گردشگران، تثبیت نرخ بلیت هواپیما و ایجاد بازار رقابت کمی و کیفی برای شرکت های هواپیمایی از اهداف مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در ابلاغ این دستور بود.

اجرای این دستور نیازمند نظارت مداوم است تا همزمان علاوه بر آگاه سازی مسافران از حقوق قانونی خود در خصوص نرخ بلیت شرکت هواپیمایی کیش بر اساس قیمت مصوب، از هرگونه تخلف جلوگیری شود.

بر همین اساس علاوه بر نظارت جدی در جزیره کیش در یک اقدام منسجم و هدفمند تیم نظارتی سازمان منطقه آزاد کیش به صورت مستمر پیگیر هرگونه تخلف است.

مسافران شرکت هواپیمایی کیش می توانند درصورت برخورد با هرنوع تخلف در زمینه نرخ عرضه بلیت این شرکت از سراسر کشور به مقصد کیش یا بالعکس از طریق سامانه پیامکی 3000123085 و نمابر 48682308 -021 شکایات و انتقادات خود را جهت رسیدگی و برخورد قانونی به مراجع ذیربط منتقل کنند.

همچنین پست الکترونیکی security@kishairline.com نیز آماده دریافت شکایات و انتقادات مسافران هواپیمایی کیش از سراسر کشور است.