دكتر مونسان در روند بازديد از پروژه هاي عمراني كيش تاكيد كرد:

حمايت از فعاليت بخش خصوصي و صنعتكاران در جزيره كيش با هدف تحقق اقتصاد مقاومتي

دكتر مونسان از عزم راسخ سازمان منطقه آزاد كيش بر تحقق اقتصاد مقاومتي با تسهيل فعاليت بخش خصوصي و صنعت كاران در جزيره كيش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش در بازديد از يك برج مسكوني بلند مرتبه در بخش شرقي جزيره كيش با تاكيد بر حمايت گسترده اين سازمان از فعاليت بخش خصوصي گفت: در راستاي عمل به منويات رهبر معظم انقلاب و تحقق اقتصاد مقاومتي در جزيره كيش سازمان منطقه آزاد كيش تمام تلاش خود را براي تسهيل فعاليت بخش خصوصي و فعالان حوزه صنعت در اين منطقه بكار گرفته است.

وي با اشاره به اينكه كاهش بروكراسي هاي اداري و تسريع روند سرمايه گذاري در جزيره كيش عمده ترين دلايل افزايش قابل توجه سرمايه گذاري در اين منطقه در چند سال اخير بوده است تصريح كرد: سازمان منطقه آزاد كيش همواره حامي فعالان اقتصادي و سرمايه گذاران بوده و تلاش مي كند پس از ايجاد زير ساخت هاي لازم  با اعمال سياست هاي حمايتي در چارچوب قانون زمينه فعاليت آنها را تسهيل كند. 

لازم به ذكر است مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش با هدف بررسی وضعیت پیشرفت طرح ها و فعاليت بخش خصوصي در حوزه های مختلف هر ماه از روند اجرای پروژه ها در كيش بازديد مي كند.

در این بازدیدها مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در گفت و گو با سرمایه گذاران و پیمانکاران در جریان روند عملیات اجرایی قرار می گیرد و در صورت وجود مشکل در مسیر ساخت پروژه بر اساس قوانین در خصوص تسهیل شرایط و تسریع امور به مسئولان مربوطه دستور می دهد.

امروز نيز دكتر مونسان به همراه معاون عمراني و امور زير بنايي سازمان منطقه آزاد كيش از پروژه مذكور كه يك برج بلند مرتبه مسكوني در بخش شرقي جزيره است و عمليات اجرايي آن طبق برنامه زمانبندي امسال  به پايان مي رسد ديدن كردند.

بهره گيري از روشهاي پيشرفته طراحي و مهندسي، استاندارد سازي مرحله بتن ريزي، مصالح ساختماني و استفاده از مصالح مرغوب و سازگار با شرايط خاص آب و هوايي جزيره كيش از مهم ترين مواردي بود كه دكتر مونسان در بازديد از طبقات و بخش هاي مختلف اين برج مسكوني با مهندسان اجرايي اين برج مسكوني مطرح كرد.

سرمايه گذاران اين طرح نيز با تشكر از حمايت هاي همه جانبه سازمان منطقه آزاد كيش كه موجب ترغيب فعالان اقتصادي و سرمايه گذاران براي فعاليت در جزيره كيش شده است در خصوص روند اعطاي مجوز هاي ساخت و ساز، شرايط اجراي طرح ها در آب و هواي جزيره كيش و استاندارد سازي روند ساخت با بهره گيري از تازه ترين روش هاي مهندسي و مصالح سازگار با محيط، مواردي را با دكتر مونسان مطرح كردند.

گفتني است با توجه به اينكه شركت سرمايه گذار اين طرح در زمينه توليد  قطعات و  تجهيزات نيروگاهي و توربين هاي بزرگ و صنعتي و همچنين صادرات و واردات لوازم و تجهيزات پزشكي فعاليت گسترده اي دارد مديران اين شركت در نشستي كوتاه با دكتر مونسان براي  سرمايه گذاري و فعاليت در اين بخش ها در جزيره كيش نيز اعلام آمادگي كردند.