گردهمایی هنرمندان کیش با حضور کیوان ساکت موسیقی دان مطرح کشور

هنرمندان کیش در مراسمی با حضور هنرمند برجسته عرصه موسیقی کشور گردهم آمدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این گردهمایی که با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، و جمعی از مسئولان و هنرمندان جزیره کیش برگزار شد کیوان ساکت موسقیدان برجسته کشورمان میهمان هنرمندان  و مسئولان جزیره کیش بود.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در این گرد همایی با تسلیت شهادت جانگداز دریانوردان کشور در حادثه کشتی سانچی گفت: بنابر تاکید دکتر انصاری لاری توجه به تعاملات ملی و بین المللی فضای هنری کیش و ارتقاء آموزش و پروش از اولویت های معاونت فرهنگی و اجتماعی است به همین منظور از استاد کیوان ساکت این هنرمند شاخص کشورمان برای بازدید از ظرفیت های جزیره کیش و دیدار با هنرمندان جزیره دعوت به عمل آمد.

سعید پور علی افزود: استاد کیوان ساکت در این سفر دو روزه به واسطه روحیه مساعدت و همکاری و علاقه ای که به ارتقاء موسیقی کشور دارند در برنامه های مختلف حضور یافتند و از مراکز هنری کیش بازدید کردند.

کیوان ساکت در این گرد همایی ضمن ابراز خرسندی از حضور سعید پورعلی که خود از چهره های فرهنگی و هنری کشور است در جایگاه معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش افزود: بهره گیری از حضور چهره ای فرهنگ دوست بر مسندی که نقش موثری بر رشد و توسعه فرهنگی این جزیره دارد اقدامی شایسته است.

وی گفت: روشن کردن چراغ فرهنگ و هنر ایران کهن در جزیره زیبا و آرام کیش کاری ماندگار و ارزشمند است.

گفتنی است کیوان ساکت موسیقی دان و آهنگساز، نوازنده تار و سه تار، نویسنده و مدرس دانشگاه و از هنرمندان بنام عرصه موسیقی کشور در سفر دو روزه به کیش ضمن دیدار با مسئولان فرهنگی و هنری کیش و حضور در دفاتر روزنامه های اقتصاد کیش و اخبار کیش از آموزشگاه های هنری این جزیره دیدن کرد و درگردهمایی هنرمندان کیش نیز حضور یافت.

آلبوم های جامه دران، سبک بال، فسانه و شبی با خورشید از آثار معروف کیوان ساکت است.