گردهمایی معاونین و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد در ایستگاه نوزدهم

منطقه آزاد اروند، روزهای 10 و 11 دی ماه میزبان نوزدهمین گردهمایی معاونین، مدیران و کارشناسان فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی و سازمان های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور است.

به گزارش خبرنگار فرینا؛ در این نشست دو روزه که با حضور محمدرضا رستمی معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق و مدیران این معاونت و معاونین و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد برگزار می شود موارد و محورهایی در حوزه توسعه صنایع فرهنگی و خلاق، گردشگری و میراث فرهنگی، فرهنگی، هنری و اجتماعی و آموزش به بحث و تبادل نظر گذاشته می شود. 

بر اساس برنامه اعلام شده؛ در این نشست که در چهار بخش (2 نوبت صبح و 2 نوبت عصر) در روزهای 10 و 11 دی ماه در منطقه آزاد اروند برگزار می شود سخنرانان و مهمانانی از: پژوهشگاه علوم انسانی، موسسه ویلیام کلسر ایران، موسسه بنیاد بنیاد ملی کارآفرینی محتوای دیجیتال، طراح نظام های آموزشی، استاد علوم سیاسی دانشگاه و گردشگری شورای شهر تهران ضمن حضور در این گردهمایی مباحث تخصصی مرتبط را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهند داد.

برگزاری کارگاه های تخصصی مدیریت های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد و تقدیر از معاونین سابق فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد اروند و ماکو و تقدیر از خانواده مرحوم محمد ابراهیم مؤذنی دبیر شورای راهبردی آموزش و پرورش مناطق آزاد کشور از دیگر برنامه های مهم پیش بینی شده در این گردهمایی است. 

بازدید از موزه کارآموزان، موزه جنگ و اماکن گردشگری منطقه آزاد اروند نیز از دیگر برنامه های این گردهمایی دو روزه خواهد بود. 

این نوزدهمین گردهمایی معاونین، مدیران و کارشناسان فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی و سازمان های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور است که به صورت فصلی در یکی از مناطق آزاد کشور برگزار می شود.