کیش میزبان هفتمین رویداد بین المللی بهداشت محیط

هفتمین همایش بین المللی و بیست و ششمین همایش ملی "بهداشت محیط" با همکاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این رویداد از سوی انجمن علمی بهداشت محیط ایران    (IAEH)  و همکاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ، دوم تا چهارم اسفند با تمرکز بر "بهداشت محیط و پاسخگویی اجتماعی" در جزیره کیش برگزار می شود.

محورهای اصلی هفتمین همایش بین المللی و بیست و ششمین همایش ملی "بهداشت محیط" موضوعاتی چون بهداشت محیط، ساحل و دریا، بهداشت محیط، بیماری های نوپدید و بازپدید، علوم و فناوری های مدیریت آلاینده های محیط زیست، بهداشت محیط و آینده‌نگاری طرح های توسعه صنعتی و پیوست سلامت و بهداشت محیط و چالش های تغییر اقلیم می باشد.

در حاشیه برگزاری این رویداد، دو سمپوزیوم با موضوعات "نقش بهداشت محیط در کنترل عوامل خطر محیطی" و "بهداشت محیط و چالش های تربیت نیروی انسانی" میزبان علاقمندان خواهد بود.

همچنین همزمان با هفتمین همایش بین المللی و بیست و ششمین همایش ملی "بهداشت محیط"، رویداد "ایده شو" بهداشت محیط نیز با محوریت موضوعاتی چون فناوری های نوین( نانو فناوری، هوش مصنوعی) در بهداشت محیط و محیط زیست، ایده های نوآورانه بهداشتی و زیست محیطی در برگزاری مراسم های مذهبی، ایده نوآورانه استفاده بهینه از منابع زیستی( مواد، انرژی، آب، خاک، مواد غذایی)، ردیاب ها و شناساگرها در بهداشت محیط و محیط زیست،راه کارهای نوآورانه مقابله با تهدیدات زیست محیطی و نوآوری در آموزش زیست محیطی و بهداشت محیط  نیز برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، دکتر غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به عنوان رئیس همایش، دکتر ولی علیپور معاون تحقیقات و فناوری این دانشگاه به عنوان دبیر علمی و دکتر محمود حسین پور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز به عنوان  دبیر اجرایی این رویداد حضور دارند.