به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در نشست رییس کمیته نظارت وارزیابی عملکرد ، آمار واطلاعات که با حضور نمایندگان کمیته های یازده گانه نوروزی برگزار شد باقر فرهادی رییس کمیته نظارت وارزیابی عملکرد وآمار واطلاعات با تاکید براهمیت توجه جدی به جلب رضایت گردشگران وارائه خدمات باکیفیت درنوروز 98 گفت: تلاش کمیته نظارت وارزیابی عملکرد وآمار واطلاعات بررسی وضعیت خدمات دهی، سنجش میزان رضایتمندی ورسیدگی به شکایات دراسرع وقت است لذا این کمیته با حضور نمایندگان دیگر کمیته ها به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات است.
وی افزود: سامانه 124 جهت پاسخگویی به شکایات درنظرگرفته شده است وپس از تماس با این سامانه با ثبت موضوع شکایت توسط اپراتور، ارتباط بین کارشناسان با تماس گیرنده برقرار می شود و درکمترین زمان به شکایت رسیدگی شده ونتیجه به تماس گیرنده اعلام می شود.
فرهادی تصریح کرد: به منظور تکریم ارباب رجوع برنحوه پاسخگویی به شکایات کارشناسان نیز نظارت می شود ونتایج این رسیدگی ها به ستاد نوروزی اعلام خواهد شد.
گفتنی است دراولین جلسه کمیته نظارت وارزیابی عملکرد وآمار واطلاعات ، نمایندگان کمیته های پشتیبانی، بحران، نظارت بر نرخ خدمات، فرهنگی و اجتماعی، تشریفات، اسکان و خدمات رفاهی ،حمل و نقل هوایی و دریایی، امنیتی و انتظامی، تبلیغات و اطلاع رسانی و حقوقی حضور داشتند.