دبیر شورای ورزش سازمان منطقه آزاد انزلی:

کمبودهای سخت افزاری ورزش در منطقه آزاد انزلی تامین شد

خبرگزاری تسنیم:دبیر شورای ورزش سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: کمبودهای سخت افزاری در ورزش منطقه شناسایی شده و با راه اندازی هیئت‌های ورزشی در منطقه زمینه تحول ورزش و سلامت عمومی فراهم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، در سومین جلسه شورای ورزش این سازمان که با حضور همه اعضا تشکیل شد، گزارش عملکرد و برنامه‌های آینده شورا ارائه شد.

دبیر شورای ورزش سازمان منطقه آزاد انزلی در این جلسه با بیان اینکه توسعه ورزش و افزایش سلامت عمومی ساکنین منطقه و پرسنل سازمان از اولویت‌های این شورا است، اظهار داشت: هم اکنون 12 کلاس ورزشی شامل کلاس‌های کاراته، تکواندو، بوکس، کونگ فو، بدنسازی و فوتبال در رده‌های آقایان و بانوان در شش سالن متعلق به بخش دولتی و خصوصی در سطح منطقه درحال فعالیت است.

مجید فاتحی با بیان اینکه از دختران تکواندو کار باشگاه شاهد روستای چپرپرد که در مسابقات قهرمانی استان گیلان رتبه های اول تا سوم را بدست آوردند، با اهدای لوح تبریک و جوایز ارزنده تقدیر بعمل آمد، اضافه کرد: در شش ماه گذشته 5 رویداد ورزشی در سطوح ملی و منطقه ای از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شده است.

وی برگزاری مسابقه زیبایی اسب کاسپین، مسابقات فوتبال گل کوچک جام رمضان با شرکت 22تیم، برپایی نخستین همایش پیاده روی در گورابجیر، نخستین دوره مسابقات چمن مصنوعی یادمان شهدای منطقه به همراه برگزاری نخستین دوره مسابقات شطرنج و تنیس روی میز کارکنان سازمان را از جمله اقدامات سازمان در حوزه ورزش اعلام کرد.

مدیر امور اجتماعی، سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد انزلی از اتمام بررسی امکانات ورزشی در سطح محدوده خبر داد و گفت: کمبودهای سخت افزاری در ورزش منطقه شناسایی شده و با راه اندازی هیئت‌های ورزشی در منطقه، زمینه تحول ورزش و سلامت عمومی در میان ساکنین منطقه آزاد انزلی فراهم می‌شود.

در سومین جلسه شورای ورزش سازمان در خصوص نحوه تشکیل و اعزام تیم فوتسال منطقه به پنجمین دوره مسابقات فوتسال مناطق آزاد و تشکیل و تجهیز تیم کوه نوردی تصمیمات لازم اتخاذ گردید و در پایان این جلسه نیز از نفرات برتر مسابقات شطرنج و تنیس روی میز پرسنل سازمان، با اهدای جوایزی قدرانی شد.

تالار اختصاصی بورس کالای منطقه آزاد انزلی، شاهد معامله 4612 تن کالا بود

این میزان کالای معامله شده مشتمل بر انواع محصولات پتروشیمی است که ارزش ریالی آنها بالغ بر شش میلیارد و 500 میلیون ریال است.

در معاملات این هفته تالار اختصاصی بورس کالای منطقه آزاد انزلی 4040 تن اوره تولیدی پتروشیمی کرمانشاه به ارزش ریالی افزون بر سه میلیارد و 948 میلیون ریال، 550 تن اسید سولفوریک تولیدی پتروشیمی رازی با ارزش بیش از  یک میلیارد و 546 میلیون ریال و 22 تن دی اتانول تولیدی پتروشیمی شازند به ارزش ریالی حدود یک میلیارد  و 15 میلیون ریال از سوی کارگزاری‌های آگاه و اقتصاد بیدار خرید و فروش می‌شود.

سازمان منطقه آزاد انزلی از صاحبان صنایع و تولید کنندگان فعال در گیلان برای بهره‌گیری از مزایا، معافیت‌ها و تسهیلات این منطقه به منظور تأمین مطمئن، کم هزینه‌تر و بدون واسطه مواد اولیه از طریق تالار اختصاصی بورس کالای منطقه دعوت می‌‌کند.

انزلی