مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

کشورهای پنج به اضافه یک تحت لابی صهیونیست ها موضع خود را در جریان مذاکرات تغییر می دهند

دکتر مونسان با اشاره به تغییر موضع کشورهای پنج به اضافه یک تحت فشار رژیم صهیونیستی گفت: این مساله دایره نفوذ و تاثیر این رژیم جعلی برسران این کشورها را نشان می دهد .

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از ایرنا٫  علی اصغر مونسان جمعه 19 تیر در راهپیمایی روز قدس در مورد نقش شرارت بار رژیم صهیونیستی در دامن زدن به نا امنی های منطقه و بروز جنگ در کشورهای اسلامی اظهار داشت: جنایات اسراییل در دنیای امروز مشهود است و روز به روز بر دامنه این جنایات افزوده می شود.

وی با بیان اینکه مسلمانان در روز قدس انزجار خود را از اقدامات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین اعلام می کنند و این حضور و اعلام انزجار هر سال پر رنگ تر از سال قبل می شود افزود: این رژیم هر روز به دنبال نقشه ها و طرح توطئه های جدید علیه مسلمانان است.

رییس هیات مدیره منطقه آزاد در مورد لابی صهیونیست ها و اثر گذاری آن در روند مذاکرات هسته ای  ایران و کشورهای پنج به اضافه یک گفت : کشورهای پنج به اضافه یک هر روز در حال تغییر موضع خود هستند، آمریکا تحت فشار صهیونیست ها و لابی آنها وعده ها و گفته های خود را تغییرمی دهد و این نشان از دایره نفوذ و تاثیر این رژیم جعلی بر آمریکا دارد .

وی مهمترین پیام و هدف راهپیمایی امسال را اعلام انزجار عمومی از اسراییل غاصب و همچنین حمایت از مردم مظلوم یمن دانست و گفت : این حضور نشانه ای از همدلی ، همگامی و همراهی مردم مسلمان در سراسر کشور است.

مونسان به خشونت های رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان بی دفاع فلسطین و سکوت مرگبار جوامع بشری اشاره کرد و افزود : صهیونیست ها در پس این جنایات تمامی ارزش های انسانی را نشانه رفته اند و وظیفه مسلمانان و صاحبان تفکر و اندیشه است تا برای حفظ کرامت دیگر انسان های مسلمان تلاش کنند.

وی گفت : امیدواریم  وعده الهی بزودی محقق شده و اسراییل از صحنه روزگار محو شود .

راهپیمایی روز قدس امسال علاوه بر تهران در 770 شهر ایران و شماری از کشورهای خارجی برگزار شد.

در 16 مرداد سال1358 پس از بمباران جنوب لبنان توسط نیروهای رژیم صهیونیستی امام خمینی (ره) در ابتکاری ماندگار از مسلمانان جهان خواست با انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، همبستگی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین به نمایش بگذارند.