پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز قدس

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز قدس

دنياي اسلام امروز بيش از هر زمان ديگر نيازمند وحدت و همدلي است و هوشمندي بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي ايران در نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به عنوان روز قدس، اقدامي ماندگار براي انسجام بيشتر مسلمانان در سراسر جهان بود. هر ساله تجمع ميليوني خواهران و براداران مسلمان در كشورهاي مختلف و حمايت آنها از مردم مظلوم و شريف فلسطين ضمن اينكه مبارزان فلسطيني را در ايستادگي برابر استكبار جهاني و پافشاري بر حقوقشان مصمم ترمي كند برگ زرين ديگري ازهمدلي وهمگرايي امت اسلامي ومسلمانان آزاديخواه را در سرتاسردنيا در صفحه تاريخ به ثبت مي رساند.

در سال هاي اخير خشونت هاي مكرر رژيم صهيونيستي عليه زنان و كودكان بي دفاع فلسطين و سكوت مرگبارجوامع بشري وظيفه ما را در برابر اين وقايع سنگين تر مي كند چرا كه صهيونيست ها در پس اين جنايات در واقع تمامي ارزش هاي انساني را نشانه رفته اند و هر فرد صاحب تفكر و انديشه به ويژه مسلمانان كه پيرو آيين صلح و دوستي هستند مي بايست براي حفظ كرامت انساني و احقاق حقوق برادران و خواهران مسلمان خويش در عرصه گيتي تلاش كند.

اطمينان دارم كه ساكنان و گردشگران شريف و متعهد جزيره كيش همانند ساير هموطنان همیشه در صحنه با حضور مصمم و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن تجديد بيعت با آرمانهاي امام و انقلاب، نفرت و انزجار خود را از جنايات رژيم صهيونيستي  فرياد كشيده و حمايت همه جانبه شان را از مسلمانان فلسطين ابراز مي كنند.

 اميد است امسال  دعا و تضرع روزه داران در شب هاي پر بركت قدر، زيباترين تقدير را براي جهان اسلام رقم زده و شاهد برپايي عدل و داد در سراسر جهان باشيم.

علی اصغر مونسان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش