بسم الله النور


عید قربان، زيباترين جلوه عشق و ايثار و كامل ترين نمونه رهايي بندگان از تعلقات دنيوي و غلبه بر هواي نفس است. روزي كه حضرت ابراهيم خليل الله با توكل به لطف معبود، در نهايت تسليم و رضا فرزند خويش را به مسلخ عشق برد و از سخت ترين آزمون بشريت سر بلند بيرون آمد. 

دهمين روز از ماه ذي الحجه سالروز مرور درس بزرگ انسانيت و برترين جلوه عبوديت است تا همواره بياد داشته باشيم كه پرتو عشق الهي تنها در سايه خلوص انديشه و تبري جستن از هواي نفس قلوب بندگان را روشن كرده و آنان را از ظلالت و گمراهي مي رهاند. 

اين عيد خجسته در حالي از راه مي رسد كه دل هاي بندگان در زلال عرفه از زنگار معاصي پاك گشته و عطر استجابت دعاي بندگان مشام جان مسلمانان را مي نوازد تا عاشقان كوي دوست را كه جز به رضای خداوند نمی‌اندیشند بشارت دهد كه با توسل به مقام ربوبیت حضرت حق و دل كندن از غير او مسير سعادت و نیکبختی را برگزيده اند.   
در روزهايي كه معطر به عطر عرفه است فرا رسیدن عيد سعيد قربان را به تمامي هموطنان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره زيباي كيش تبریک گفته و از پیشگاه پروردگار متعال سعادت و نيكبختي همه مسلمانان  و سربلندی روز افزون جهان اسلام را مسئلت دارم.