« ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ»


روز خبرنگار روزگراميداشت حقيقت طلبي و ارج نهادن به تلاش صاحبان انديشه و قلم است.

در عصر ارتباطات و فن آوری اطلاعات، خبرنگاران به عنوان طلایه داران عرصه اطلاع رساني،  نقشي حياتي در پيشبرد جوامع ايفا مي كنند. آنان با چشمان حقيقت بين و انديشه اي پويا، راويان عدالت محور رويدادها هستند كه با انعکاس صحیح و سريع اخبار رسالت بزرگ آگاهی بخشی به مردم جامعه را بر عهده دارند. مهم تر اينكه واسطه ای قابل اعتماد بین مردم و مسئولان بشمار می آیند و در كنار اطلاع رسانی صحیح خدمات دولت و سازمان ها، در جايگاه نا صحاني مشفق در مسير پیگیری و حل مشکلات مردم، مسئولان را راه مي نمايند و ياري مي رسانند.

هفدهم مرداد، سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز گراميداشت یاد و خاطره تمامي شهدای عرصه قلم است که با نثار خون خويش به قلم و قداست آن سوگند ياد كرده و به شرافت حرفه ارزشمند خبرنگاري اعتباری فزون‌تر بخشیدند. بلند انديشاني كه در مسیر بازگویی و باز نمایی حقایق جامعه از هيچ كوششي فرو گذار نكرده و روشنی و حقیقت نگری را برای جامعه به ارمغان آورند.

ضمن تبريك اين روز گرانقدر به تمامي خبرنگاران سخت كوش ميهن اسلامي و با آرزوی سلامتی و بهروزی خانواده بزرگ و اثر گذار رسانه، امید است که با استعانت از خداوند متعال، در هر شرايطي بر محور عدالت و همسو با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه ای گام برداريد تا  فضای رسانه ای كشورمان، همواره مبين فرهنگ غني و اخلاق اسلامي بوده، نشاط و پويايي نيز در بطن جامعه قوت گيرد.

از خداوند متعال براي يكايك خبرنگاران عزيز كشورمان سعادت، سلامت و توفيق خدمتي موثر مسئلت دارم.

                                                                علي اصغر مونسان

                                         رییس هیئت مدیره و مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش