بسم الله النور


بيست و هفتم رجب، سالروز برگزیده شدن رسول رافت و مهر، حضرت محمد مصطفی (ص) برترين آموزگار عالم و روز مجد و شرف و عزت بشریت بر تمام مسلمانان جهان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره زيباي كيش مبارک باد.

روزي که با وزش نسیم بعثت، عطر خوش ارزش‌های اصیل دینی بر زمین جاری شد و پيامبر مكرم اسلام با تابش انوار روح بخش قرآن، الفبای رحمت و رستگاری و سعادت را به انسان آموخت. در اين عيد فرخنده هدايت، شعله‌های سركش سنت‌های جاهلی خاموش شد تا انسان از قيد و بند شرک، بی عدالتی، تبعیض، جهل و فساد رهايي يافته و به سوی توحید، معنویت، عدالت و کرامت طی طریق کند. و اينگونه مبعث رسولي كه با جمال سیرت و صورت خود همه پرده‌های تاریک جهل و خود خواهی را کنار زد، عيد وارستگي و هدايت شد.

ايران اسلامي نيز مفتخر است كه در مسير اسلام ناب محمدي و تاسي از سيره پيامبر عظيم الشان، همواره بر مسير عدل، صلح و دوستي گام برداشته و مي كوشد تا با نهادينه كردن اخلاق نبي مكرم اسلام و بهره گيري از آموزه هاي ديني، نمونه شايسته اي از حفظ كرامت و شرافت انسانها و اقتدار حكومت اسلامي در جهان باشد.

با تبريك فرا رسيدن عيد سعيد مبعث به تمامي هموطنان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره كيش، اميد است با ياري خداوند و در سايه تفكر در اخلاق، گفتار و كردار رسول مكرم اسلام، شاهد پيشرفت روز افزون كشورهاي مسلمان و بر قراري عدل و داد در سراسر جهان باشيم.

علي اصغر مونسان

رييس هيئت مديره و مدير عامل سازمان منطقه آزاد کیش