به نام يگانه هستي بخش



میلاد خجسته پیام آور صلح و دوستی حضرت عیسی بن مریم (ع) و آغاز سال 2017 میلادی را به همه هموطنان مسیحی و سایر پیروان آن پیامبر صلح و دوستی در سراسر جهان تبریک عرض كرده و براي همگان سالی سرشار از برکت، سلامت و سعادت آرزو دارم.

پیام حضرت عيسي مسيح (ع) پيامي براي سعادت جهانيان و آئین او آئین دوستي و برابري و برادري بود. فراميني كه امروزه نيز پايبندي بيشتر به آن مي تواند جامعه جهاني را از مشكلات فراواني كه پيش رو دارد رهايي بخشد.

دنيا در عصر حاضر بيش از هر زمان ديگر نيازمند برقراري صلح و آرامش است و مناسبت هاي ديني و آيين هاي مذهبي به ما ياد آوري مي كند كه پیام مشترك تمام اديان الهي حركت به سوي كمال و تعالي ارزش هاي اخلاقي است و همه يكتا پرستان مي بايست در سايه پرستش خدای یگانه و به مدد تقويت ايمان و اراده در جهت بهبود فضاي زندگي خود و ديگران و بر قراري عدل و داد و حفظ كرامت انساني بكوشند.

اميد است در آستانه سال نو ميلادي پيروان اديان الهي بكوشند تا با روشن بینی و آگاهی، زمينه آشنايي همگان با پیام معنویت نهفته در فرامين حضرت حق فراهم شده و در سايه خرد و انديشه و عدالت خواهي، صلح پايدارتري در عرصه گيتي حكم فرما شود. 

اينك با تبريك مجدد اين ايام فرخنده و سال نو میلادی، از درگاه حضرت دوست براي هموطنان مسيحي سالی تواَم با بركت، سعادت و سرافرازي مسئلت دارم.

علي اصغر مونسان

رييس هيات مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش