بسم الله الرحمن الرحیم


فرا رسیدن پنجم آذر، سالروز تشکیل "بسیج مستضعفین" را به همه هموطنان عزیز به ویژه بسیجیان سلحشور و دریادل جزیره کیش تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بسیجیانی که دیروز فداکارانه در خط مقدم جبهه نبرد حق علیه باطل ایستادند و امروز نیز در عرصه های دیگر فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی این آب و خاک جهادگونه تلاش می کنند.

امروزه در شرایطی که پاندمی کرونا علاوه بر ایجاد چالش در عرصه فعالیت های اقتصادی، جان هموطنان ما را نیز تهدید می کند، حس مسئولیت پذیری بسیجیان عزیز در مشارکت با کادر پیشگیری از شیوع کرونا و همراهی ایثارگرانه آنها با کادر درمان در ارائه خدمات به مبتلایان به کویید 19 قابل تقدیر است. بی شک ايرانيان سرافراز هرگز خاطره حماسه آفريني هاي بسیجیانی که با تاسی از فرهنگ عاشورا، در عرصه دفاع از میهن اسلامی از جان خود گذشتند و امروز نیز با انگیزه سربلندی ایران در عرصه ملی و بین المللی در صحنه آماده اند را فراموش نخواهند کرد.

با امید به این که در پناه ربّ قدیر و تلاش بلند همتان بسیجی، تفکر و روحیه بسیجی در بین افراد جامعه اسلامی بیش از پیش نهادینه شود، از خداوند منان سلامت، سعادت و توفيق روز افزون همه بسیجیان کشور را خواهانم.

غلامحسین مظفری

رییس هیات مدیره و مدیر عامل