به نام خداوند نیکوسرشت

میلاد پرنور هفتمین ستاره آسمان ولایت و امامت، حضرت امام موسي كاظم (ع) را به تمامي هموطنان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره زيباي كيش تبريك و تهنيت عرض مي كنم.

امام بزرگواري كه نام پر بركتش الهام بخش ِ صبوری، شکیبایی، بردباری و حلم است و در طول دوران امامت خويش براي تبيين و تشريح معارف و احكام الهي، مبارزه بي امان با حاكمان ستمگر و شكستن صولت شيطاني آنان در میدان‌های مختلف و تشریح مبانی حق، تربیت شاگردان متعدد به منظور خنثی‌ سازی نقشه‌های مخرب و دین‌ سوز دشمنان، کمک به مظلومان و محرومان و دفاع و سامان‌ دهی شیعیان با شیوه‌های مختلف تربیتی، عملی و مناظره‌های سیاسی تا پاي جان ايستادگي كردند.

نشر فقه جعفری و اخلاق و تفسير و کلام که از زمان ديگر امامان بزرگوارمان آغاز و عملی شده بود، در زمان حضرت امام موسی کاظم (ع) نيز همچنان ادامه داشت، تا مردم بيش از پيش به خط مستقيم امامت و حقايق مکتب جعفری آشنا شوند، و اين مشعل فروزان را از ورای اعصار و قرون به آيندگان برسانند.

بار ديگر ميلاد فرخنده هفتمین فخر عالم امکان را تبريك عرض نموده و از خداوند منان مي خواهم توفيق تفكر و تعمق در سيره زندگاني حضرت امام موسی کاظم ( ع ) را به ما عطا فرمايد تا بتوانيم در زمره شيعيان و پيروان راستين آن حضرت قرار بگيريم.