بسم الله الرحمن الرحیم


فرارسیدن پنجم جمادی الاولی (11دیماه ) خجسته زاد روز بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب (س) و روز پرستار رابه جامعه پرستاران زحمت کش و صبور میهن اسلامی تبریک و تهنیت می گویم.

سالروز ولادت اسوه صبر و ایثار و پرستار دل های دردمند واقعه کربلا، فرصت شایسته ای برای تقدیر از زحمات منادیان انسانیت و از خودگذشتگی است. انسان های فرهیخته ای که با نور ایمانشان، گرمای زندگی را در کالبد جامعه قوت بخشیده، و ضرب آهنگ قدم هایشان امید را در رگ حیات بیماران جاری می سازد.

بدون شک پرستاری و سایر رشته های وابسته به آن نقش مهمی در حفظ و ارتقاء سلامت جامعه دارند و یکی از حلقه های مهم و موثر در زنجیره سلامت افراد هستند. البته موفقیت در انجام این مسئولیت مهم  با خصایص ارزشمندی چون ایمان، صبر و انسان دوستی محقق می شود که پروردگار متعال در وجود پرستاران به ودیعه گذاشته است.

با تبریک مجدد این عید فرخنده به پرستاران و سفیران سلامت در جزيره كيش، تلاش دلسوزانه پرستاران زحمتکش و با انگیزه اين جزيره زيبا را که همگام با اهداف سازمان منطقه آزاد كيش براي تبديل این جزیره به مقصد مطلوب گردشگري سلامت در سطح ملي و بين المللي تلاش می کنند ارج نهاده و امیدوارم با همدلی و تلاش مضاعف، حرکت این منطقه آزاد در جهت رشد و توسعه گردشگری سلامت استمرار یافته و نتایج شایسته ای را برای کیش و میهن اسلامی به ارمغان آورد.

از درگاه ایزد سبحان سلامتی، بهروزی و توفیق روز افزون جامعه پرستاری کشور به ویژه پرستاران خدوم جزیره کیش را خواستارم.

                                                               غلامحسین مظفری

رییس هیات مدیره و مدیرعامل