پلمپ یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کیش

معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از پلمپ یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در این جزیره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی ابراهیمی معینی مدیر نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری کیش گفت: در آستانه نوروز به منظور جلوگیری از فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری متخلف، با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی کیش، یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در جزیره کیش پلمپ شد.

 ابراهیمی معینی افزود: این واحد پس از دریافت اخطارهای کتبی به دلیل بهره گیری از روش های نادرست بازاریابی، بهره گیری از جارچیان و عدم تمدید پروانه بهره‌برداری پلمپ شد.

وی با اشاره به شیوه نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در منطقه آزاد کیش تاکید کرد: بر اساس مفاد شیوه نامه، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز، می‌بایست برای فروش و خدمات گردشگری در چارچوب قوانین و به دور از استفاده از جارچیان، خرید شماره تلفن از سرزمین اصلی و سایر راه‌های غیرمتعارف بهره بگیرند و در صورت بروز تخلف، اقدامات قانونی برای برخورد با متخلفین صورت می‌گیرد.

 ابراهیمی افزود: گردشگران جزیره کیش برای خرید خدمات گردشگری از تبلیغات خلاف واقع بازاریاب ها و جارچیان پرهیز کنند و خدمات را بر اساس نرخ مصوب اعلامی سازمان منطقه آزاد کیش از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و یا سامانه های مجاز دارای مجوز خریداری کنند.