پرداخت خسارت مجتمع تجاری پردیس یک توسط شرکت ایران معین

با حضور مديرعامل و کارشناسان فنی شرکت بیمه ایران معین در جزیره کیش تعداد ۸۰ پرونده خسارت دیده ناشی از حریق مجتمع تجاری پردیس یک تشکیل و مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، داریوش محمدی مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین امروز در نشستی با غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن ارائه گزارشی از تعهدات و اقدامات صورت گرفته از خسارات ناشی از حریق مجتمع تجاری پردیس یک، بر تعهدات این شرکت در قبال بیمه گذاران تاکید کرد.

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که بر اثر شیوع بیماری کرونا شاهد کاهش گردشگر و مسافر در این منطقه هستیم گفت: باید نسبت به سرعت بخشیدن ارائه خدمات بیمه ای شرکت ایران معین به بیمه گذار های مجتمع تجاری توجه ویژه ای شود.

مظفری تصریح کرد:تلاش سازمان منطقه آزاد کیش فراهم نمودن شرایط مناسبی برای فعالیت مجدد اقتصادی در مجتمع تجاری پردیس یک هستیم.

در ادامه این نشست داریوش محمدی مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین در خصوص تعهدات این شرکت در قبال بیمه گذار های مجتمع تجاری پردیس یک بر اساس تعهدات خریداری شده از شرکت گفت: تعداد ۱۳۲ مغازه و غرفه در تعهد این شرکت است و مبلغی بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان در قبال بیمه گذارها تعهد داریم.

محمدی با بیان این که هیئت مدیره مجتمع تجاری پردیس یک، مبلغی بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان بابت پوشش سازه و یک بیمه نامه مسئولیت یک میلیاردی برای ذینفعان بازار نزد شرکت بیمه ایران معین دارد اظهار داشت: پس از نهایی شدن پرونده ها ظرف ۲۴ ساعت آینده تمام خسارت مغازه ها صد در صد پرداخت خواهد شد.

مدیر عامل بیمه ایران معین در ادامه افزود: پس از کارشناسی دقیق سازه ها و محوطه داخل پردیس یک و اتمام ارزش یابی خسارت وارد شده ناشی از حریق در این مجموعه بلافاصله بعد از ۲۴ ساعت از سوی این شرکت به بیمه گذارها بر اساس تعهدات خریداری شده پرداخت خواهد شد.

همچنین بعد از این نشست با حضور نمایندگان شرکت بیمه ایران معین و غرفه داران خسارت ناشی از حریق مجتمع تجاری پردیس یک کارشناسی و نحوه پرداخت خسارت ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.