پایان عملیات بازسازی و نوسازی استخر المپیک کیش

مجموعه استخر المپیک کیش با طراحی جدید و امکانات ویژه آماده بهره برداری است

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش٫ عملیات بازسازی و نوسازی استخر المپیک کیش آذر ماه سال گذشته در حالی آغاز شد که این مجموعه بدلیل حادثه آتش سوزی دچار خسارات زیادی شده بود.

با تدبیر و تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بازسازی مجموعه استخر المپیک کیش با طراحی جدید و باهدف ایجاد مجموعه ای بهتر با امکانات بیشتر در فضایی با زیربنای 2 هزار مترمربع آغازشد.

پس از پایین آوردن سقف قدیمی و جداسازی بخش های آسیب دیده ي استخر، سقف جدید این مجموعه از جنس سازه فضایی به مساحت 2 هزار و300 مترمربع ساخته و نصب شده است.

در مجموعه جدید استخر المپیک کیش رختکن تیم ها و رختکن عمومی ، سرویس بهداشتی عمومی، سوناي بخار و خشک ، دفتر استخر، انبار، اتاق های ناجیان، هیأت شنا، ماساژ و بدنسازی و درب خروج اضطراری با معماری جدید داخلی و  با بهره گیری از بهترین مصالح  طراحی و ساخته شده است.

نوسازی سیستم های تأسیساتی این استخر شامل همه قطعات مکانیکی نظیر بویلر ها و دیگ سوناي بخار ٫ تعدادی از پمپ های اصلی ٫ سیستم فیلتراسیون استخر ٫ اتصالات و قطعات با جديدترين فناوري روز دنیا درزمینه کلراسیون، ازن، میکروب زدایی ، جکوزی آب گرم ٫ حوضچه آب سرد با چیلر و سیستم جدید تهویه مطبوع فضای داخلی از جمله اقدامات انجام شده دراین پروژه برای ارائه خدمات بهتر به مراجعه کنندگان است.

همچنین به منظور جلوگیری از بروز هرگونه حادثه، سیستم اعلام و اطفاء حریق  با استفاده از جديدترين تکنولوژی  روز دنیا در این مجموعه تعبیه شده است .

گفتنی است این مجموعه دارای  800 متر مربع فضا سازی پیرامونی است و بزودی باحضور مسئولان افتتاح می شود.