ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در کیش

ویژه‌برنامه‌های مختلف فرهنگی،‌اجتماعی و انتظامی به مناسبت دهه فجر در جزیره کیش برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، اکران فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر در مرکز همایش های بین المللی کیش سالن خلیج فارس از تاریخ 18تا26 بهمن از ساعت18 الی2 بامداد، برپایی جشن انقلاب، کارگاه و مواکب انقلاب در شهرک‌ها و مناطق مسکونی کیش همه‌روزه از ساعت19الی22،‌ و برپایی جشن بزرگ انقلاب ساعت20 بیست‌ویکم بهمن در اسکله بزرگ تفریحی از جمله برنامه‌هایی است که از طرف معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان برگزار می‌شود.

نور افشانی و کاروان خودرویی مسجد خاتم به طرف اسکله بزرگ تفریحی نیز توسط نهاد امامت جمعه و معاونت فرهنگی و همچنین محفل انس با قرآن در مسجد ماشه و مسجد خاتم توسط مرکز فعالیت‌های قرآنی معاونت فرهنگی ساعت19 در تاریخ 21بهمن برگزار خواهد شد.

اهدای گل به بانوان و رانندگان در سطح جزیره و سواحل نیز توسط نیروی انتظامی ویژه کیش در حال انجام می‌باشد.

برگزاری مسابقات استقامت پرسنل و کادر پایگاه پدافند هوایی در پایگاه پدافند توسط فرماندهی پدافند هوایی نیز از دیگر برنامه‌های این ایام می‌باشد.

پایان‌بخش برنامه‌‌های این ایام نیز، اجرای مانور دریایی با حضور شناورهای سبک و سنگین و لنج‌های صیادی در آب‌های پیرامونی و اسکله بزرگ تفریحی است که 22بهمن ساعت 10صبح توسط شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه برگزار خواهد شد.