ورزش كيش بايد یکی از پرچم داران مشارکت مردمي در حوزه درآمدهاي پايدار باشد

جزيره كيش داراي ظرفيت هاي بالقوه اي در حوزه ورزش است كه سازمان منطقه آزاد كيش مي تواند از طريق آن، منابع و درآمدهاي پايداري ايجاد كند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در نشستی که با حضور مهدي كشاورز رئيس هيئت مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش با محوريت برنامه ریزی و پیشبرد برنامه های جام جهانی در جزيره برگزار شد؛ محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس،جزيره را الگويي موثر كه بتواند در رويداد ٢٠٢٢ قطر نقش آفرینی کند ارزيابي كرد.

محمد مهدی فروردین با بیان اين كه اعضای فراکسیون ورزش با هدف حمايت از مناطق آزاد چالش هاي پيش رو را مورد بررسي قرار مي دهند، اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد كيش به عنوان نقش حاكميتي در جزيره مشكلات در احكام دائمي و پيشنهاداتي در راستاي تقويت اين منطقه را در قالب لايحه مي تواند به مجلس ارائه دهد.

وي، اظهار داشت: زیرساخت هاي مورد نياز براي برگزاری جام جهانی قطر باید از 8 سال قبل پيش بيني و ايجاد مي شد.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس، تصریح کرد: جزیره کیش از پتانسيل هاي قابل توجهي برخوردار است از اين رو بايد در حوزه ورزش پیوست فرهنگی مورد توجه قرار گيرد.

محمد مهدی فروردین، بیان داشت: با توجه به اين كه مهدي کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مسائل فرهنگی اهتمام ويژه اي دارند اين مهم مي تواند زمينه ساز برگزاری هفته ای یک رویداد بین المللی، با پيوست فرهنگی در آينده باشد.

محمد مهدی فروردین در بخش دیگري از سخنان خود افزود: نیروهای انسانی در حوزه مدیریت برای استعدادیابی باید این موضوع را مد نظر قرار دهند که رشته ها و تعداد هیات های ورزشی را فراخور نیاز جزیره و کشور افزایش دهند، مانیز آمادگی خود را برای حمایت و پشتیبانی از این مهم اعلام می کنیم.

وی در پایان گفت: حوزه ورزش باید یکی از پرچم داران مشارکت مردم در امور تاثیرگذار مانند انتخابات باشد، امیدواريم برگزاری جام جهانی موفق و پر خاطره ای برای کشور و تیم ملی جمهوری اسلامی ايران رقم بخورد.

گفتني است در اين نشست مديرعامل شركت عمران، آب و خدمات، معاونان و برخي از مديران سازمان منطقه آزاد كيش و جمعي از اعضا فراکسیون ورزش مجلس حضور داشتند.