هلدینگ های عمانی در راه سرمایه گذاری در کیش

مسئولان هلدینگ عمانی در سفر به کیش، برای توسعه گردشگری سلامت اعلام آمادگی و درنشست تخصصی با مسئولان اقتصادی ودرمانی جزیره تبادل نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مدیرعامل و مدیران یکی از هلدینگ های بین المللی عمان در سفر به جزیره کیش با ظرفیت های درمانی، اقتصادی وگردشگری جزیره آشنا شدند.

دراین بازدیدها که با حضور معاون اقتصادی وسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش، سرپرست موسسه آموزشی علوم وفنون کیش و رییس بیمارستان جزیره با معرفی برج نوآوری و بیمارستان آغاز شد شیخ حمیص در خصوص راهکارهای توسعه گردشگری سلامت با مسئولان اقتصادی و درمانی کیش گفت وگو کرد.

این سرمایه گذار عمانی با بیان اینکه در بحث گردشگری سلامت در منطقه فعالیت های گسترده ای انجام داده اند گفت: با توجه به ظرفیت هایی که در جزیره کیش وجود دارد چنانچه دربحث خدمات دهی شرایط مناسب درکیش فراهم شود علاقمند هستند گردشگران عمان و دیگر کشورهای منطقه را برای دریافت خدمات درمانی به جزیره کیش به عنوان پایگاه توریست سلامت منتقل کنند.

معاون اقتصادی وسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش نیز دراین نشست با بیان اینکه زیرساخت های درمانی جزیره کامل است گفت: آماده هستیم در صورت توافق و با تدوین برنامه زمانبندی وعملیاتی به گردشگران عمانی و دیگر کشورهای منطقه خدمات درمانی ارائه کنیم.

وحید زارع فکری افزود: تمرکز مدیریتی یکی از ظرفیت های ارزشمند جزیره کیش برای تسریع وتسهیل طرح ها و پروژه ها است و جزیره کیش آمادگی دارد دربازه های زمانی مشخص خدمات ویژه شامل حضور متخصصان مطرح کشور و انجام اقدامات درمانی به گردشگران سلامت ارائه کند.

رییس بیمارستان کیش هم ضمن معرفی توانمندیهای بیمارستان کیش و طرح توسعه این بیمارستان در صورت اعلام نیاز از سوی طرف عمانی، تاکید کرد: امکان توسعه خدمات براساس نیاز مخاطب در حوزه درمانی در کیش فراهم است و درصورت استقبال عمانی ها، جزیره کیش می تواند پایگاه خدمات درمانی به گردشگران سلامت منطقه باشد.

گفتنی است پس از این نشست، هیات عمانی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دیدار و گفت وگو کردند.