نواخته شدن زنگ انقلاب در "مدرسه دخترانه الغدیر" کیش

به مناسبت سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و آغاز دهه فجر، همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه الغدیر کیش نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حسین شمسیان سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان صبح امروز یکشنبه 12 بهمن در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب کیش گفت: ما مدیون خون شهدایی هستیم که برای اعتلای پرچم اسلام جان خود را فدا کردند.

وی با اشاره به جنگ های دنیا افزود: این جنگ ها به خاطر نفت یا جغرافیای ایران نبوده و به آسانی می توان فهمید که ماجرا بسیار فراتر از این است که قریب 300 هزار نفر جان خود را فدای یک انقلاب کنند، جوانانی که می توانستند یک کشور و یا جهان را بسازنند.

شمسیان با بیان این که جنگ در دنیا بر سر این است که چه کسی خدا باشد اظهار داشت: استکبار جهانی و سایر قدرت ها بر این ادعا بودند که ما خدایی هستیم که همه باید به اراده ما عمل کنند که در این میان امام راحل با نهضت و قیام خود به جهانیان نشان داد دنیا خدایی دارد که پیامبری را برای برافراشته کردن پرچم او و هدایت بشری مبعوث کرده است.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: در مدت چهل و چهار سال سپری شده از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ طولانی اتفاق افتاده که تمامی نداشته و مردم را با سختی هایی رو برو کرده که تحمل آن ها و همچنین دستاوردهایی که در این مدت کسب کرده ایم بسیار ارزشمند و گرانبهاتر است.

حسین شمسیان با تاکید بر این موضوع که در انتقال مفاهیم در این سال ها کوتاهی کرده ایم گفت: در انتقال دستاوردها و آن چه که مردم و به خصوص نسل جوان باید بدانند کوتاهی شده و مردم با مرور روزنامه ها و خاطرات با وضعیت دوران گذشته بیشتر آشنا خواهند شد.

وی به مصاحبه کاندولیزا رایس در سال 2003 اشاره کرد و گفت: رایس در این مصاحبه آنچه در خاورمیانه اتفاق می افتد و تلفات و کشته هایی که برجای می ماند را درد زایمان یک خاور میانه جدید نامیده است.

شمسیان در ادامه گفت: اقرار ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا به اینکه حاج قاسم سلیمانی سربازی بود که به تنهایی توانست طرح هفت هزار میلیارد دلاری تولد خاورمیانه جدید را نقش برآب کند از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: نعمت بزرگ انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا و سلسله جنبان بیداری مردم ایران و پرچم دار آزادیخواهان جهان حضرت امام خمینی (ره) است.

شایان ذکر است آیین نواختن زنگ انقلاب با حضور سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ائمه جماعت مساجد، نیروهای نظامی و انتظامی، رییس آموزش و پرورش کیش، جمعی از معلمان و دانش آموزان برگزار شد.