نقش مهم رهبری و ولایت پذیری مردم در حماسه سوم خرداد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر نقش مهم رهبری در پیروزی و آزاد سازی خرمشهر ولایت پذیر بودن مردم ایران را نیز عاملی مهم در این رویداد عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی کشاورز  در جلسه شورای معاونان و مدیران که در آستانه سوم خرداد در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر با اشاره به فرمایش و تاکید امام (ره) که فرمودند " خرمشهر باید آزاد شود"  افزود: آزاد سازی خرمشهر به عنوان یک روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی بسیار مورد توجه قرار گرفته و امام (ه) به عنوان عالمی فرزانه و رهبری بزرگ با تکیه بر ایمان الهی نقش مهمی در این پیروزی را بر عهده داشتند و این اقتدار و آگاهی و‌ایمان قلبی امام (ره)  به نصرت الهی در تحقق فرمایش ایشان که “خرمشهر را خدا آزاد کرد" نقش مهمی داشت.

وی با تاکید بر نقش ولایت پذیری در انجام امور افزود: ولایت پذیری و اجرای فرامین رهبری توسط افراد نیز در این پیروزی نقش مهمی را ایفا کرده است و برای پاسداشت روز آزاد سازی خرمشهر باید به این نکات مهم نیز توجه کرد که اراده این افراد بر تمام کمبودها پیروز شد و درس های بسیار خوبی می توان از آزاد سازی خرمشهر گرفت.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر لزوم پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع توسط معاونت ها و مدیریت های سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: تمام فعالیت ها و پاسخگویی ها باید در چارچوب قانون و مقررات انجام شود.

وی با بیان این که فرآیندها باید مشخص شود تصریح کرد: باید تمام مراحل برای مراجعه کنندگان مشخص و طبق فرآیندها مراحل انجام کار صورت گرفته و تسریع در پیگیری و رسیدگی تا دستیابی به نتیجه از طریق برگزاری جلسات منظم تمام معاونان و مدیران با مراجعان انجام شود.

کشاورز به طولانی بودن برخی فرایندها در سازمان اشاره کرد و گفت: از ارائه اطلاعات بعضا اشتباه که موجب سردرگمی مراجعه کنندگان می شود خودداری و در تسهیل و تسریع فرآیندها باید دقت لازم انجام شود.

وی افزود: فرآیندهای مربوط به صدور مجوز ها در حوزه های اقتصادی، گردشگری، عمران، آب و خدمات، سرمایه گذاری و فرهنگی به صورت فوری مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.