به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علیرضا ابراهیم پور در دومین نشست کمیته نظارت بر نرخ کالا و خدمات نوروزی که عصر دوشنبه 17 بهمن در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد، بر عزم جدی تمام دست اندرکاران کمیته ستاد نوروزی در اجرای ماموریتهای نظارتی تاکید کرد و گفت: ضمن اطلاع رسانی گسترده تلفن 124 سامانه پاسخگویی به شکایات؛ یکپارچه سازی لینک این سامانه با جامعه بازاریان در دستور کار قرار می گیرد.
وی با اشاره به اولویت بندی ورود و خروج خودروهای حمل سوخت و مواد غذایی که به عنوان یکی از مصوبات این کمیته ابلاغ شده است، افزود: با همکاری شرکت توسعه و مدیرت بنادر و فرودگاه های کیش برنامه مدونی در این زمینه تدوین می شود.
سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایهگذاری سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه تصریح کرد: با همکاری توسعه مدیریت سازمان و در اختیار گذاشتن انبارهای مورد نیاز نسبت به جبران کمبود هرگونه مواد غذایی و تامین نیازهای اولیه برای مدت سه ماه آینده اقدام می شود.
وی از اطلاع رسانی تعمیرگاه های خودروی فعال در ایام نوروز، افزایش ساعات کار نانوایی ها و اعلام اسامی ناظران افتخاری و فعال در حوزه های مختلف در دبیرخانه ستاد نوروزی خبر داد و اظهار داشت: ایجاد دو میدان میوه و تره بار با قیمت مناسب، آغاز به کار فروشگاه بزرگ میوه، گوشت و مرغ، تامین و توزیع سوخت و تعیین ساعات کار مراکز تفریحی و بازارها از جمله برنامه های پیش بینی در این کمیته است.
لازم به ذکر است، برنامه ها و اقدامات انجام شده از سوی جامعه بازاریان، جامعه هتلداران، اداره دامپزشکی، مرکز بهداشت و درمان،شرکت توسعه و مدیرت بنادر و فرودگاه های کیش، اداره استاندارد، جامعه پذیرایی، جامعه کلوپ های تفریحی و دریایی، روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، معاونت گردشگری، حمل و نقل عمومی و بازرسی سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت ملی پخش و فرآورده های نفتی، مدیریت اجتماعی سازمان توسط روسا و نمایندگان هر یک از حوزه ها در این جلسه مطرح شد.