میز خدمت؛ امتداد خدمت بی منت در‌ کیش

مشکلات و در خواست های ۱۰۹ نفر از کیشوندان با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، معاونین، مدیران و مدیران عامل شرکت‌های تابعه بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این دیدار که عصر یکشنبه ۱۳ خرداد در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد؛رحیم سرهنگی به همراه معاونان و مدیران این سازمان و مدیران عامل شرکت های تابعه، رییس بیمارستان و مسوولان بهزیستی از نزدیک ضمن آشنایی با مشکلات کیشوندان دستورات لازم را جهت پیگیری و رفع آنها صادر کردند.

در این دیدار مردمی که در فضایی صمیمی و به دور از تشریفات اداری بود؛ درخواست ها و مشکلات ۱۰۹ نفر از کیشوندان بررسی و برای پیگیری به مسوولان اجرایی ارجاع داده شد.

براساس این گزارش طرح های سرمایه گذاری با توجه به بسته های معرفی شده از سوی سازمان، اشتغال، مسکن، پروژه های نیمه کاره، تاسیس تعاونی، خروج خودرو به سرزمین اصلی، واردات خودرو و درخواست صدور مجوز کسب و کارهای ساحلی، از جمله موارد مطرح شده در جلسه ملاقات مردمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش،معاونان و مدیران این سازمان و مدیران عامل شرکت های تابعه بود.

شایان ذکر است دیدارهای چهره به چهره مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش سبب آشنایی بیشتر با نیازها و مطالبات مراجعان و تسریع در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم شده است

گفتنی است سازمان منطقه آزاد کیش مصمم به ترویج فرهنگ پاسخگویی مسوولان این سازمان در قالب دیدارهای مردمی و میز های خدمت است و در این راستا سیستم ارزیابی از ادارات، نهادها و سازمان های مستقر در جزیره کیش را نیز در دستور کار قرار داده است تا بر اساس نظرخواهی از مردم در فضای مجازی و نظرسنجی از آنان، نقاط ضعف و قوت دستگاه های مستقر در کیش شناسایی شود.