معرفی بسته های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد کیش در رویداد "ایروان اکسپو"

سازمان منطقه آزاد کیش با هدف ارائه و معرفی بسته های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی خود درنمایشگاه "ایروان اکسپو" حضور یافته است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، نمایشگاه عرضه بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از سوم تا پنجم شهریور با حضور 60 شرکت از بخش خصوصی در کشور ارمنستان برگزار می شود و سازمان منطقه آزاد کیش نیز بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و با هدف معرفی و ارانه بسته های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی خود به سرمایه گذاران ارمنستانی در این رویداد شرکت کرده است.

همچنین به منظور ارتقاء مبادلات و مراودات اقتصادی بین سازمان منطقه آزاد کیش با سایر شرکت کنندگان در این نمایشگاه و به منظور آشنایی هر چه بیشتر سرمایه گذاران ارمنستانی با فرصت ها و ظرفیت های اقتصادی و صادراتی این منطقه بازدیدها و نشست های تخصصی نیز برگزار می شود.

گفتنی است، شرکت‌های ایرانی حاضر در این رویداد در حوزه صنایع ساختمانی، فلزی، قطعات خودرو، لوازم خانگی، شوینده، آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، محصولات پالایشگاهی و شیمیایی، البسه، کیف و کفش، ارائه خدمات درمانی و پزشکی و گردشگری فعالیت دارند.