در دیدار نوروزی جامعه مراکز پذیرایی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش؛

مراكز پذيرايي کیش در سال 95 درجه بندی کیفی می شوند

دکتر مونسان گفت: با هدف کیفی سازی خدمات٫ طرح درجه بندی مراکز پذیرایی کیش در سالجاری اجرایی می شود.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، در نشست نوروزي جامعه مراكز پذيرايي با دكتر مونسان نمايندگان اين بخش با تشكر از حمايت هاي مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در سال گذشته از تلاش براي رسيدن به استانداردها در ميزباني از گردشگران خبر دادند .

سامان دهي رستوران ها و بهسازي اماكن پذيرايي از ديگر موارد مورد اشاره اعضاي جامعه پذيرايي در اين نشست بود.

دكتر مونسان با تبريك نوروز و تقدير از همراهي و همدلي مراكز پذيرايي با سازمان منطقه آزاد كيش در راستاي توسعه گردشگري كيش گفت: با همكاريهاي انجام شده خوشبختانه اماكن پذيرايي در وضعيت بهتري بسر مي برند.

وي با اشاره به سطح انتظارات گردشگران از كيفيت خدمات در جزيره كيش گفت: باید استانداردهایمان در خدمات رسانی به مقاصد خوب گردشگری جهان نزدیک شود در این مسیر کنترل قیمت و ارتقاء کیفیت دو شاخصه مهم است که با همدلی بدست آمد.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به جاذبه های شهری ایجاد شده از مراکز پذیرایی به عنوان نقاط پر تردد یاد کرد و افزود: آموزش به كاركنان٫ بهره گیری از حضور آشپزهای حرفه ای و بهبود مشتری مداری بايد در اولویت قرار گیرد.

اجرای طرح درجه بندی رستوران ها از نظر کیفیت و متناسب سازی قیمت ها براساس درجه رستوران از دیگر موارد مورد اشاره دکتر مونسان بود که درسال 95 اجرایی می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پاسخ به در خواست اعضای جامعه مراکز پذیرایی در خصوص واگذاری زمین گفت: سازمان منطقه آزاد کیش آماده واگذاری زمین به تعاونی های جوامع و بخش های مختلف است.