با حضور مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش؛

مراسم تقدير از پرستاران نمونه جزيره كيش برگزار شد

مراسم تقدير از پرستاران نمونه جزيره كيش با حضور دكتر مونسان مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در اين مراسم كه روز چهارشنبه 27 اسفند در مركز همايش هاي بين المللي كيش برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمين دكتر عليدادي امام جمعه كيش، حاج يعقوب شمس امام جمعه اهل سنت ، دكتر رضواني رييس هيات امناي بيمارستان كيش، دكتر خلخالي رييس بيمارستان كيش و دكتر رضانيا رييس مركز توسعه سلامت كيش حضور داشتند.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش در اين مراسم گفت: خدمات پرستاران در مقايسه با ديگر خدمات در حوزه هاي ديگر بسيار با ارزش است و رسيدگي به بيماران با برخورد مناسب بزرگترين خدمت محسوب مي شود.

دكتر مونسان با اشاره به نتايج نظرسنجي در خصوص رضايتمندي از خدمات بيمارستان كيش گفت: بر اساس آخرين نظر سنجي هاي انجام شده، ميزان رضايتمندي مراجعين به بيمارستان كيش به 86 درصد رسيده است كه نتيجه تلاشهاي شبانه روزي تمام كاركنان بيمارستان از جمله پرستاران خدوم و زحمتكش است.

وي با ابراز اميدواري نسبت به تداوم روند رو به رشد در بيمارستان كيش اظهار داشت: كاهش مدت زمان خدمت رساني اورژانس از 35 تا 45 دقيقه به 5 تا 10 دقيقه ، كاهش زمان رسيدگي به  فوريتهاي پزشكي به 5 تا 10 دقيقه و ثبت تنها 4 مورد شكايت از كادر پرستاري بيمارستان كيش در سه ماه گذشته نشان دهنده عملكرد رضايتبخش اين مجموعه درماني در جزيره كيش است.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش ميزان جذب پرستار در بيمارستان كيش را مناسب دانست و گفت: با جذب 8 پرستار ديگر در بيمارستان كيش اين مجموعه درماني نخستين بيمارستان در ايران با ميزان كادر پرستاري استاندارد در كشور خواهد بود.

وي با اشاره به جلسه اخير هيات امناي بيمارستان كيش افزود: توسعه بيمارستان، درآمدزايي و كاهش وابستگي بيمارستان به حمايت هاي سازمان منطقه آزاد كيش و ارائه طرح هاي خلاقانه در حوزه سلامت به ويژه با هدف درآمدزايي و خدمت رساني به تمام اقشار مردم سه اولويت اصلي بيمارستان كيش در سال جديد است.

مونسان ضمن تشكر از هيات امنا ، پزشكان ، پرستاران و كاركنان بيمارستان كيش از مركز توسعه سلامت و جمعيت هلال احمر به عنوان ديگر بخش هاي حوزه درمان در بهبود شاخصه هاي بهداشت و سلامت در جزيره كيش قدرداني كرد.    

در پايان اين مراسم با اهداي لوح تقدير از پرستاران نمونه جزيره كيش در بخش هاي مختلف درماني قدرداني شد.