خريد ماهي و ميگو درکیش افزایش یافت؛

ماهي و ميگو سوغات جديد گردشگران کیش در نوروز94

مصرف ماهي و ميگو در ايام تعطيلات نوروزي در جزيره كيش با افزايش قابل ملاحظه نسبت به سال هاي گذشته به بيش از 13 تن رسيده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، افزايش قابل ملاحظه مصرف ماهي و ميگو در جزيره كيش به ميزان 13 هزار و 800 كيلو تا روز دهم فروردين سال جاري نشان دهنده افزايش تمايل مردم و گردشگران به خريد ماهي و ميگو هم برای مصرف وهم به عنوان سوغات كيش است.

افزايش خريد و مصرف ماهي در جزيره كيش در حالي اتفاق مي افتد كه مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش طي بازديد روز ششم فروردين ماه سال جاري از بازار ماهي كيش تاكيد كرده بود: با توجه به اشتیاق گردشگران برای خرید و بردن ماهی به شهرهایشان باید به گونه ای به آنان خدمات ارائه شود که خریداران به راحتی و بدون نگرانی بابت حمل آبزیان از بازار ماهی فروشان کیش خرید کنند.

دکتر مونسان طي اين بازديد بر فراهم شدن امکانات بسته بندی و انجماد آبزیان در بازار ماهی و استقرار نیروهای متخصص براي ارائه خدمات ویژه به گردشگران تاكيد كرده بود.

همچنين ساماندهي بازار ماهي و راه اندازي ساختمان جديد اين بازار براي عرضه بهتر ماهي به ساكنين و گردشگران كيش يكي از عوامل تمايل بيشتر به خريد ماهي و ميگو محسوب مي شود.

ماهي عرضه شده در كيش شامل صيد صيادان جزيره و ماهي هاي وارد شده به جزيره از ديگر شهرهاي ساحلي در جنوب كشور مي شود.