معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش در میزخدمت جمعه گذشته :

لازمه پیشرفت تغییر در روش ها است

دکتر مسعود توفیقی در میزخدمت نماز جمعه ضمن بررسی مشکلات مراجعه کنندگان، از تغییر درشیوه ها وفرآیندهای حوزه های مختلف با هدف بهبود عملکرد خبرداد.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، میز خدمت جمعه 13 اردیبهشت با حضور مسعود توفیقی معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش پس از برگزاری نمازجمعه به امامت حجت الاسلام و المسلمین خطیب جمعه کیش برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه برگزاری میز خدمت در محل برپایی نماز جمعه فرصتی برای نزدیک شدن مردم و مسئولان است افزود: این اقدام باعث شده است مسئولان در ارتباط چهره به چهره با هدف رفع مشکلات و رسیدگی به نیازهای مردم با آنها دیدار و گفت وگو کنند.

دکتر توفیقی افزود: بیشترین میزان مراجعات درمیز خدمت این هفته درحوزه اشتغال، مسکن و موضوعات مالی بود . هریک از موارد مطرح شده از سوی مردم مورد بررسی قرار می گیرد و نتیجه به مراجعه کننده اعلام می شود.

وی در ادامه درخصوص برخی موارد مطرح شده از سوی خبرنگاران تصریح کرد: لازمه پیشرفت ایجاد تغییر است. یکی از ضرورت های امروز جوامع تغییر در روش ها و فرآیندها برای تغییر در شغل ها است . در بسیاری جوامع دیده ایم که تغییر زمینه ساز ایجاد شغل های جیدید شده است. درخصوص فرهنگسراها تغییر مدیریت، درون سازمانی است وبه بخش دیگری از زیرمجموعه سازمان واگذار شده است. هدف از این کار تغییر روش بهره برداری به منظور بهبود انجام ماموریت ها و ارتقاء کیفیت درارائه خدمات است .

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت : درخصوص واگذاری مهدهای کودکی که زیرنظر سازمان بودند نیز هدف ایجاد فرصت بیشتر برای فعالیت بخش خصوصی است تا از یک سو کارمندان درخصوص مهدکودک فرزندانشان حق انتخاب داشته باشند وتنها ملزم به ثبت نام درمهدکودک های زیرنظر سازمان نباشند و از سوی دیگر سازمان نباید به حیطه کاری بخش خصوصی ورود کند بلکه باید زمینه را برای حضور فعال تر بخش خصوصی مهیا کند .

گفتنی است درمیزخدمت جمعه گذشته بیش از 50 نفر در خصوص مسائل مرتبط با معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه ازاد کیش دیدار وگفت وگو کردند.