قابل توجه علاقه مندان به رشته والیبال ساحلی

هیأت والیبال موسسه ورزش و تفریحات سالم به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقات والیبال ساحلی را در دو رده سنی آزاد و پیشکسوتان برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این مسابقات از هشتم خرداد در محل پلاژ آقایان کیش آغازمی شود و علاقمندان تا پنجم خرداد فرصت دارند برای نام نویسی جهت شرکت در رقابت ها به موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش بازی ها در بخش آزاد طبق مقررات فدراسیون والیبال کشور( سه بازیکن و سرپرست) برگزار می شود. در بخش پیشکسوتان هم مسابقات بصورت سه نفره برگزار می شود که تیم ها می توانند سه بازیکن بالای 40 سال و یک بازیکن بالای 35 سال و یک سرپرست داشته باشند.

همچنین تیم ها ملزم به داشتن بیمه ورزشی و لباس یک شکل و شماره دار ( پشت و جلوی لباس)بوده و باید نیم ساعت قبل از شروع مسابقه در مجموعه حضور داشته باشند.

ورودی شرکت در مسابقات ( بخش آزاد ) سه میلیون ریال و در بخش پیشکسوتان سیصد هزار ریال است. شماره کارت هیات والیبال 6362141052696995 به نام سید افشین موسوی نزد بانک آینده جهت واریز هزینه شرکت در مسابقات اعلام شده است.

قرعه کشی مسابقات ساعت 22 و سی دقیقه دوشنبه 6 خرداد در دفتر سالن چند منظوره المپیک انجام می شود. حضور نماینده تیم ها در روز قرعه کشی الزامی می باشد و عدم حضور بمنزله انصراف لزشرکت در مسابقات است. در پایان رقابت ها نیز

به تیم های اول تا سوم در دو بخش آزاد و پیشکسوتان مدال، احکام و جایزه نقدی اهدا می شود.

علاقمندان میتوانند برای کسب اطلاعات و هماهنگی بیشتر با شماره تلفن 09123465546 تماس بگیرند.