با حضور مشاور رئيس جمهور در جزيره كيش آغاز شد؛

عمليات اجرايي مدرسه 18 كلاسه با هدف توسعه فضاي آموزشي كيش

با حضور مشاوررئيس جمهور و با هدف توسعه و افزايش فضاي آموزشي در جزيره كيش عمليات اجرايي يك باب مدرسه در منطقه مير مهنا آغاز شد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، اين مجموعه آموزشي با اعتبار 59 ميليارد ريال در زميني به مساحت 4800 متر مربع و با زيربناي 3600 متر مربع ساخته خواهد شد.

واحد های آموزشي، اتاق اساتيد، زمينهاي بازي چند منظوره، سالن همايش، نمازخانه، كارگاه از جمله بخش هاي مختلف اين مدرسه 18 کلاسه است.

مدت زمان اجراي اين طرح يك سال درنظر گرفته شده است اما مسئولان اجراي اين پروژه تلاش مي كنند تا اين مدرسه تا تابستان سال آينده و پيش از اغاز سال تحصيلي 96-95 به بهره برداري برسد.

لازم به ذكر است پس از اعلام كمبود فضاي آموزشي در جزيره كيش و احتمال دو شيفته شدن تعدادي از مدارس، با تاكيد مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش و پس ازبررسي و پيگيري  هاي لازم مراحل طراحي و ساخت دبيرستان پسرانه دانا آغاز شد كه در حرکتی جهادي طي  2 ماه و نيم به پايان رسيد و اين دبيرستان 26 مهر با 8 كلاس آموزشي، سالن كنفرانس، نمازخانه، كتابخانه و سايت كامپیوتر در فضاي 2 هزار متر مربع به بهره برداري رسيده است .  

گفتني است 7 هزار و40 دانش آموز در مقاطع مختلف درکیش تحصيل می کنند و تعداد 403 معلم مسئولیت آموزش این دانش آموزان را برعهده دارند