رئیس سازمان هواپیمایی کشوری عنوان کرد:

صنعت حمل و نقل هوایی کشور، بیش از دیگر بخش ها طعم شیرین رفع تحریم ها را چشید

مهندس عابد زاده در اولین همایش مدیران ایمنی صنعت هوانوردی کشور در کیش از رفع تحریم های 30 ساله به عنوان تحولی عظیم در صنعت هوانوردی کشور یاد کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در اولین همایش دو روزه مدیران ایمنی صنعت هوانوردی کشور در جزیره کیش، مهندس عابدزاده ضمن اشاره به تحریم های 30 ساله علیه صنعت حمل و نقل هوایی کشور ابراز داشت: صنعت حمل و نقل هوایی کشور، بیشترین طعم شیرین رفع تحریم ها را چشید و دست اندرکاران این صنعت از این پس می توانند در شرایط بهتری برای توسعه صنعت هوایی کشور گام بردارند.

وی در ادامه در خصوص افزایش استانداردهای ایمنی در این صنعت افزود: عشق و تعهد  و داشتن ابزارها و فرآیندها دو مولفه اصلی در دستیابی به ایمنی درصنعت هوانوردی است.

مهندس عابدزاده افزود: عامل موفقیت کشورهای توسعه یافته در امور مختلف، نهادینه کردن روحیه خدمتگذاری در وجود کارکنان صنعت هوانوردی است.

وی ضمن اشاره به اینکه دنیا در حال تغییر و تحول است گفت: یکی از ضعف هایی که ما در سال های اخیر شاهد آن هستیم، ثابت ماندن تعاریف ما در حوزه های مختلف است و باید براساس مقتضیات زمان تغییرات در مفاهیم و فعالیت ها اعمال شود.

شایان ذکر است مهندس عابدزاده در اولین همایش  مدیران ایمنی صنعت هوانوردی کشور گزارشی در خصوص برنامه های ایکائو و سازمان هواپیمایی کشوری ارائه کرد.