در هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی؛

شرکت هواپیمایی کیش غرفه برتر در بخش خطوط هوایی و هوانوردی شد

در این نمایشگاه بیش از 100 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای عمان، ایتالیا ، فرانسه ، سوئد ،چین، ژاپن ، روسیه و اکراین محصولات خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش روابط عمومي واموربين الملل سازمان منطقه آزادكيش، در هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی ايران، شركت كيش ایر دربخش ارائه تبلیغات گسترده واطلاع رساني مناسب پيش از نمايشگاه ودرزمان برگزاری نمایشگاه ، اطلاع رسانی داخلی پروازها ، برگزاری مسابقات و تعبیه کافی شاپ هوایی درهواپیمای MD زمینگیر شده به عنوان اولین غرفه برتر در بخش خطوط هوایی و ایرلاین های داخلی معرفی شد.

همچنين این شرکت ضمن استفاده از ابزار جدید اطلاع رسانی نسبت به معرفی سیستم جدید رزرواسیون خود با عنوان VRS و وب سایت جدید شرکت با رویکرد تجارت الکترونیک (ECOMERS ) دراين نمايشگاه اقدام كرد.

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با وظایف مهمانداران و مسافران در شرایط بحرانی پرواز از ديگر برنامه هاي اجراشده توسط غرفه كيش اير درنمايشگاه هوايي بود که مورد استقبال خوب بازدید کنندگان و مهمانان خارجی نمایشگاه قرار گرفت.

همچنين تعبیه موتور هواپیما در کانتر مهندسی و تعمیرات براي دانش آموختگان صنعت هوايي، نمایش کترینگ ارائه شده در پرواز و حضور سرآشپز و کارشناس تغذیه براي پاسخ به سوالات بازدید کنندگان وبرگزاري برنامه های متنوع مخصوص کودکان با استفاده از المان های هواپیمایی و برپايي مسابقه ويژه بازدیدکنندگان از اقدامات شركت هواپيمايي كيش دراين نمايشگاه بود.

گفتني است حضور شركت هواپيمايي کیش در هفتمین نمایشگاه هوایی و هوانوردی منتج به انجام مذاکراه با 45 شرکت ایرانی و خارجی در حوزه های مختلف فنی، بازرگانی، کترینگ، مطبوعات و تبلیغات شد.