سیصد تور رايگان و كمك هزينه سفر به كيش هديه جشنواره تابستاني به هموطنان

تمامي هموطنان در استانهاي مختلف كشور با استفاده از پايانه هاي تجارت الكترونيك پارسيان مي توانند يكي از برندگان خوش شانس قرعه كشي 300 تور رايگان و يا كمك هزينه سفر به كيش باشند.

به گزارش روابط عمومي و اموربين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، در سومين هفته از نوزدهمين جشنواره تابستاني كيش و با هدف فراهم شدن امكان سفر تعداد بيشتري از هموطنان به اين جزيره زيباي مرجاني براي تمامي مشتركان ايرانسل و همراه اول كه جهت پرداخت وجوه خريد خود از پايانه هاي تجارت الكترونيك پارسيان استفاده مي كنند، 300 تور رايگان و كمك هزينه سفر به كيش در نظر گرفته شده است.

بنابر اين گزارش هموطناني كه در هر يك از شهرهاي كشورمان مبالغ خريد خود را از طريق پايانه هاي تجارت الكترونيك پارسيان پرداخت كنند، پس از ارسال كد 500 به سامانه 6122 معاونت گردشگري سازمان منطقه آزاد كيش، پيامي مبني بر ارسال كد 12 رقمي مرجع درج شده بر روي فيش خريد را دريافت خواهند كرد. اين افراد با ارسال كد 12 رقمي، نام خود را به عنوان يكي از شركت كنندگان قرعه كشي هفتگي 300 تور رايگان و كمك هزينه سفر به كيش در سامانه ثبت مي كنند تا بتوانند يكي از مسافران و برندگان خوش شانس نوزدهمين جشنواره تابستاني كيش باشند.  

لازم به ذكر است تا پايان جشنواره تابستاني (30 شهريور ) هر هفته  پس از اعلام نتايج قرعه كشي به  20 تا 30 نفر از هموطنان در استان هاي مختلف كشور كمك هزينه سفر سه روزه به كيش و به  8 تا 10 نفر، تور رايگان دو نفره براي سفري سه روزه به اين منطقه آزاد اهدا مي شود كه در مجموع 9 هفته باقي مانده تا پايان جشنواره هموطنانمان مي توانند يكي از برندگان خوش شانس  75 تور دو نفره رايگان و 225 كمك هزينه سفر به كيش باشند.

نوزدهمين جشنواره تابستاني كيش از 15 تير با برنامه هاي شاد و متنوع از جمله جنگ هاي شاد شبانه، جشنواره هاي خريد و كارناوال هاي شادي كودكان آغاز شده و تا 30 شهريور ادامه خواهد داشت.