سند حدنگار جزایر كيش رونمایی می شود

با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و رئيس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور امروز چهارشنبه (14 اردیبهشت ماه) از سند حدنگار جزایر کیش رونمایی می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از فرینا، این مراسم با حضور «سعید محمد» مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و «حسن بابایی» رئيس سازمان ثبت اسناد املاك كشور، «مهدی کشاورز» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مسئولین محلی منطقه در جزیره کیش برگزار می شود.

یادآور می شود؛ اوایل اردیبهشت ماه جاری تفاهم نامه همکاری بین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و سازمان ثبت اسناد و املاك كشور با هدف فراهم شدن ثبت شعب شرکت ها در مناطق آزاد در جهت بهبود کسب و کار فعالین اقتصادی به امضاء رسید.
این تفاهم نامه همکاری با هدف هماهنگی در جهت جانمایی، ثبت و صدور اسناد مالکیت کاداستری و بروز رسانی اطلاعات مالکیتی و نقشه های مرتبط در محدوده مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، همکاری در جهت بازبینی، پالایش و تاسیس انواع شرکت ها با شناسه مجزای مناطق آزاد، بین «سعید محمد» مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و «حسن بابائی» معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منعقد شد.

گفتنی است؛ مراسم رونمایی از سند حدنگار جزایر كيش امروز چهارشنبه (14 اردیبهشت ماه) ساعت 18 در مركز همايش هاي بين المللي این جزیره برگزار می شود.