سریال «میکائیل» تا نیمه زمستان در قشم ادامه دارد

سازندگان سریال «میکائیل» از دو هفته پیش راهی قشم شده اند همچنان سکانس های مربوط به جزیره را ضبط می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، سازندگان سریال «میکائیل» که از دو هفته پیش راهی قشم شده اند همچنان سکانس های مربوط به جزیره را ضبط می کنند.

سازندگان سریال «میکائیل» از مهرماه امسال کار تصویربرداری را در تهران آغاز کردند با پایان ضبط بخش های مربوط به پایتخت راهی قشم شدند و هم اکنون در چند منطقه از جزیره مشغول کار هستند تاکنون تصاویر مربوط به کارگاه لنج و خانه عبداله با بازی پرویز پورحسینی ضبط شده و قسمت های عمده ای از بازی علیرضا خمسه نیز در نقش کاراکتری به نام آقاخان جلوی دوربین رفته است.

گروه تولید از هفته جاری ضبط صحنه های پلیسی، تعقیب و گریز و ... را که اغلب سکانس های خارجی در دریا، آسمان و بیابان است آغاز می کنند و طبق پیش بینی ها تا اواخر دی ماه در قشم مشغول تصویربرداری خواهند بود و کار ساخت سریال در همین جزیره به پایان خواهد رسید.

کامبیز دیرباز، بهنوش طباطبایی، کامران تفتی، کاوه سماک باشی، مجید واشقانی، علی دهکردی، متین ستوده، مجید مشیری، علی صالحی، مجید سعیدی، امیر حمیدزاده، مریم خدارحمی و با حضور علیرضا خمسه و پرویز پورحسینی در این سریال بازی دارند.

در خلاصه داستان آمده رسول دوست عزیز و رفیق میکائیل به اشتباه قربانی توده ای می شود. میکائیل که پلیس سخت کوش و پرتلاشی است برای استقرار نظم و آرامش بیشتر مردم عزم خود را جزم می کند و با تکیه بر حمایت های آنان دل به دریا می زند...

قشم