روند صعودی عملکرد هواپیمایی کیش در پنج ماه نخست امسال

عملکرد شرکت هواپیمایی کیش در 5 ماه اول امسال نسبت به سال گذشته 7 درصد رشد داشته است.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رشد 7 درصدی تعداد پروازهای شرکت هواپیمایی کیش و افزایش یک درصدی تعداد مسافران این شرکت در تمامی مسیرها به نقاط مختلف کشور در پنج ماه اول سال جاری در مقایسه با سال گذشته بیانگر توسعه فعالیت ها و افزایش سطح خدمات هواپیمایی کیش است که به مدد برنامه ریزیهای منسجم و هدفمند در راستای مشتری مداری و ارتقاء کمی وکیفی پروازها و خدمات صورت گرفته است.

همچنین تعداد پروازهای شرکت هواپیمایی کیش از نقاط مختلف کشور به جزیره کیش در پنج ماهه ابتدایی سال 94 نسبت به سال 93 به میزان 5 درصد رشد داشته است.

تا سال گذشته بیشتر تراکم پروازی این شرکت در مسیر تهران به کیش بود و دیگر استانها سهم کمتری از خطوط پروازی هواپیمایی کیش داشتند که این امر گردشگران شهرهای دیگر را با محدودیت های بسیاری مواجه کرده بود اما با اقدامات مثبت انجام شده در سال جاری تعداد پروازهای شهرهای مختلف کشورمان به جزیره کیش توسط این شرکت هواپیمایی افزایش یافت که رضایتمندی گردشگران را نیز در پی داشت.

براساس آمارهای اعلام شده توسط هواپیمایی کیش این شرکت در بخش حمل و نقل مسافران در مسیرهای بین المللی در5 ماهه نخست امسال در تعداد پروازها افزایش 46 درصدی و در تعداد مسافران رشد42 درصد داشته داست.

همچنین درپنج ماه اول امسال در مقایسه با ماههای فروردین تا مرداد سال 93تعداد پروازهای هواپیمایی کیش بین جزیره کیش و مقاصد بین المللی 29 درصد و تعداد مسافران در مسیرکیش و کشورهای خارجی 22 درصد افزایش یافته است.