به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در پی تاکید دکتر انصاری لاری در خصوص افزایش کیفیت خدمات دهی به گردشگران و نظارت مستمر بر نحوه خدمات دهی و تامین رضایت گردشگران، همزمان با ارائه خدمات توسط کمیته های مختلف ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی نسبت به انجام نظرسنجی از گردشگران اقدام شد.
طرح نظرسنجی با هدف بررسی عملکرد حوزه های مختلف و شناسایی نقاط قوت وضعف در خدمات دهی به گردشگران از 25 اسفند 96 تا 15 فروردین 97 در مراکز ارائه خدمات گردشگری، مبادی ورودی و اماکن پرتردد اجرا شد و در پایان پس از گرد آوری مجموع آرا و نظرات گردشگران، شاهد رضایتمندی 84 درصدی از شاخصه های نظم شهری، حمل و نقل عمومی، خدمات فرودگاهی، اطلاع رسانی و برنامه های جشنواره نوروزی هستیم.
گفتنی است جزیره کیش در نوروز 97 میزبان 234 هزار و 697 گردشگر از مسیرهای دریایی و هوایی بود.