راه اندازی ایستگاه های "بهار در بهار" در ایام نوروز

رئیس کمیته فرهنگی و معنوی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی 1402، از راه اندازی ایستگاه های "بهار در بهار" در نقاط مختلف جزیره کیش به ویژه مبادی ورودی بندرگاه و فرودگاه کیش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی رئیس کمیته فرهنگی و معنوی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی، صبح دوشنبه 15 اسفند با حضور در برنامه زنده صبحگاهی "کیشانه" با اجرای ثمره رشیدی مجری توانمند این برنامه؛ از پیش بینی برنامه های متنوع فرهنگی و معنوی با استقرار ایستگاه های "بهار در بهار" در نقاط مختلف جزیره کیش خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی، گفت: در نقاط پر جمعیت جزیره کیش از قبیل "فرودگاه، بندرگاه، اسکله تفریحی، دامون، کشتی یونانی و ..." ایستگاه های بهار در بهار برای ارائه خدمات شایسته به مهمانان نوروزی راه اندازی می شود.

حسینی در ادامه سخنان خود، اظهار داشت: غرفه کودک، برنامه های مشاوره دین و زندگی، پذیرایی از مهمانان نوروزی، جنگ خنده حلال، راهنمای گردشگری "از من بپرس" حضور هلال احمر، و مشاوران مختصص، از جمله فعالیت های فرهنگی و معنوی در نظر گرفته شده در ایستگاه های بهار در بهار می باشد که در نقاط مختلف جزیره کیش مستقر خواهند شد.

وی در خصوص اطلاع رسانی اماکن تفریحی و سیاحتی و محل استقرار ایستگاه های "بهار در بهار"، افزود: مهمانان نوروزی در مبادی ورودی بندرگاه و فرودگاه از طریق برشورها، بالن های تبلیغاتی و ارسال پیامک در جریان ارائه خدمات این ایستگاه ها قرار خواهند گرفت.

رئیس کمیته فرهنگی و معنوی ستاد نوروزی، در خصوص غرفه کودک، اظهار داشت: بازی و سرگرمی، بازی های دست آموز که جنبه آموزشی دارد از جمله برنامه های پیش بینی شده در این غرفه است.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی برنامه های مشاوره دین و زندگی را از دیگر برنامه های ایستگاه بهار در بهار عنوان کرد و گفت: این برنامه با هدف ارائه مشاوره در زمینه های مسائل اجتماعی، احکام دینی و موضوعات مختلف دیگر با حضور مشاوران اجرا می شود.

سید حسین حسینی، بیان داشت: در این ایستگاه ها پیش از آغاز ماه مبارک رمضان و در طول روز با شربت و شیرینی و چایی از مهمانان نوروزی پذیرایی خواهد شد و در ماه مبارک رمضان نیز پذیرایی از افطار آغاز خواهد شد.

رئیس کمیته فرهنگی و معنوی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی، گفت: برنامه تحویل سال جدید را در کنار مزار شهدای گمنام، شهید سلامت با پخش پیام مقام معظم رهبری همراه با برنامه های متنوع "سرود خوانی، قرآن و سخنرانی" آغاز خواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی، خاطر نشان کرد: جنگ خنده حلال و کارناوال شادی ویژه تمام سنین از دیگر برنامه پیش بینی شده در این کمیته است که در ایام نوروز و به ویژه در لحاظات افطار نواهایی که متناسب با ماه مبارک رمضان است پخش می شود و شب ها نیز برنامه های متنوعی در نقاط مختلف کیش برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، بر اساس جدول زمان بندی شده؛ روسای کمیته های ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی 1402 جهت ارائه برنامه ها و اقدامات انجام شده در راستای میزبانی شایسته از مهمانان نوروزی در برنامه زنده صبحگاهی "کیشانه" شرکت می کنند.