رامین افشاری از واگذاری انشعاب آب و برق در منطقه نوبنیاد کیش خبرداد

سرپرست شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش گفت : سه هزار و 500 واحد مسکونی فاز 3 نوبنیاد با فراهم شدن شرایط تا 15 آذر به شبکه برق کیش متصل می شوند.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رامین افشاری در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی فار 3 نوبنیاد و واحدهای مسکونی جدید در منطقه دیدنی ها که یکشنبه 24 آبان با حضور مدیرعامل شرکت آب و برق کیش و مسئولان بخش های مختلف سازمان  برگزار شد گفت: تمدید هزینه دوره ساخت از جمله مباحث مطرح شده از سوی سرمایه گذاران فاز سه نوبنیاد بود که مقرر شد با مساعدت سازمان در صورتی که  تمامی قطعات تا پایان سال 94 مجوز پایان کار دریافت کنند هزینه تمدید دوره ساخت آنها بخشیده شود.

وی افزود: در پی درخواست های مردمی که در دیدارهای مردمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مطرح شده بود دکتر مونسان در این خصوص دستور بررسی صادر کردند و براساس پیگیریهای انجام شده  با توجه به فراهم نبودن  زیر ساخت های آب و برق در منطقه نوبنیاد و دیدنی ها تصمیم بر این شد که تمامی قطعاتی که تا پایان سال 93 پروانه اخذ کرده باشند و تا آخر سال 94 ساخت واحد را به پایان برسانند و مجوز پایان کار دریافت کنند جریمه دیر کرد آنها بخشیده شود.

سرپرست شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش از واگذاری انشعاب آب و برق به واحدهای فاز سه نوبنیاد خبر داد و افزود: 80 درصد زیر ساخت ها در این منطقه آماده شده است و ساکنان منطقه می توانند با تشکیل پرونده و ارائه درخواست، انشعاب آب و برق دریافت کنند.

رامین افشاری افزود: در این منطقه در 500 قطعه حدود سه هزار و 500 واحد ایجاد شده است و شرکت آب و برق این آمادگی را دارد که به درخواست کنندگان انشعاب واگذار کند.