با هدف كنترل خدمات ارائه شده به گردشگران ؛

دكتر مونسان از نوار ساحلي شرقي جزيره كيش بازديد كرد

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش طي بازديد از نوار ساحلي شرقي جزيره بر حفظ و افزايش كيفيت خدمات ارائه شده به گردشگران نوروزي كيش تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دكتر مونسان طي اين بازديد ضمن كنترل كيفيت خدمات ارائه شده به گردشگران در اين منطقه پرتردد، از نزديك در جريان چگونگي ارائه خدمات توسط بخش هاي مختلف خصوصي و متعلق به سازمان منطقه آزاد كيش قرار گرفت.

وي در اين بازديد شرايط مهيا شده براي گردشگران در محوطه اطراف اسكله بزرگ تفريحي ، آب نماهاي تازه احداث شده در نوار ساحلي شرقي ، جشنواره بين المللي جزيره كودكان ، نمايشگاه فرهنگي هنري بهارانه ، محوطه پارك كيبل اسكي و مراكز پذيرايي ساحلي را مورد ارزيابي قرار داد.     

مونسان در اين بازديد ضمن گفت و گوي مستقيم با چند تن از گردشگران و پس از شنيدن نقطه نظرات، پيشنهادات و انتقادات آنان، دستورات لازم در خصوص رسيدگي به مشكلات آنان را صادر كرد.

يكي از نكات قابل توجه در اين بازديد ابراز رضايت گردشگران از افزايش كيفيت تسهيلات و برنامه هاي گردشگري تدارك ديده شده براي ايام جشنواره نوروزي توسط سازمان منطقه آزاد كيش بود.

بيش از 170 هزار گردشگر نوروزي از طريق مرزهاي هوايي و دريايي از 25 اسفند تا نهم فروردين سال جاري به جزيره كيش سفر كرده اند.