دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش جهت بهسازی روستای باغو

روستای باغو با دستور مهدی کشاورز مدیرعامل­ سازمان منطقه آزاد کیش تا قبل از آغاز سال نو، بهسازی و ساماندهی می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،  مهدی کشاورز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه معاونان و برخی از مدیران سازمان و مسوولان شرکت های تابعه، صبح پنجشنبه سوم آذر در بازدید از روستای باغو دستور بهسازی و ساماندهی روستای باغو و حذف درختان مهاجم و کاشت درختان بومی را صادر کرد.

همچنین در این بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر ساخت زمین چمن مصنوعی برای کودکان بومی تاکید کرد و مقرر شد ساخت سر در ورودی روستا در دستور کار قرار گیرد.

کشاورز با تاکید بر رسیدگی به درخواست های بومیان، دستور داد درخواست های آنان به صورت رسمی جهت بررسی و مساعدت به سازمان ارسال شود.

همچنین مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه بازدید های خود از نحوه ارائه خدمات مارینا پارک کیش بازدید کرد.

فروشگاه زنجیره ای فامیلی مقصد بعدی بازدیدهای کشاورز بود. در این بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر گسترش بازار میوه و تره بار و حمایت سازمان در این خصوص و اختصاص تخفیف های واقعی به خریداران تاکید کرد و با قدردانی از پخت و عرضه نان در این فروشگاه،  با توجه به درخواست سرمایه گذار جهت سهولت رفت و آمد مردم، دستور ارائه خدمات حمل و نقل عمومی را صادر کرد.

  گسترش عرضه و توزیع مواد پروتئینی با قیمت مناسب به مردم، ارائه اطلاع رسانی و تبلیغات جامع درخصوص خدمات فروشگاه نیز از جمله موارد تاکیدی کشاورز خطاب به سرمایه گذار فروشگاه در این دیدار بود.

حسن خلدون صاحب بوم‌گردی باغو، ضمن قدردانی از اقدامات سازمان منطقه آزاد کیش در آبادانی این روستا و دستور کشاورز مبنی بر افزایش فضای سبز  با تاکید بر کاشت درختان بومی و نیز ساخت زمین چمن مصنوعی گفت: توجه سازمان به بهسازی روستای باغو نشان دهنده عزم جدی سازمان در رفع مشکلات ساکنان این روستا است که با بازدید های دوره ای خود باعث ایجاد انگیزه در میان اهالی و سرمایه گذران این منطقه شده اند

در این بازدید مرتضی رمضانی گالشی معاون گردشگری سازمان، عزیزاله فرضی پور رییس مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش، امیر ترکاشوند سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل، مصطفی شیروانی سرپرست مدیریت سرمایه گذاری، غفار آقازاده معاون امور شهری و محیط زیست شرکت عمران، آب و خدمات کیش، ابراهیم فرجادی رئیس اداره امور شهدا و ایثارگران و ارتباطات مردمی و جمعی از مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشتند